Την ψυχολογική τους βία απέναντι στους καταναλωτές συνεχίζουν με αμείωτο ρυθμό, οι εισπρακτικές εταιρίες, παρά τη δεινή οικονομική θέση, στην οποία έχει περιέλθει η χώρα και οι πολίτες
Συγκεκριμένα, την απαράδεκτη συμπεριφορά ενός υπαλλήλου μιας εισπρακτικής που εκπροσωπεί εταιρία παροχής τηλεφώνου και ίντερνετ, κατήγγειλε ένας καταναλωτής στο newsbomb.gr.
Το τηλέφωνο του πελάτη της εν λόγω εταιρίας, χτύπησε στις 15:15 το μεσημέρι. Ο υπάλληλος με ειρωνικό ύφος συνομίλησε με τη σύζυγο του καταγγέλλοντος, ζητώντας επειγόντως τον ίδιο.
Όμως, με το που άρχισε να συνομιλεί μαζί του, ξεκίνησαν και οι απειλές για το … εξωφρενικό ποσό των 36 ευρώ!
Ο καταγγέλλων με τη σειρά του υποστήριξε ότι κάθε δύο μήνες που παραλαμβάνει το λογαριασμό καταθέτει 70 με 75 ευρώ, ωστόσο αυτό το επιχείρημα δεν φάνηκε να πτοεί τον υπάλληλο που συνέχισε να τον απειλεί μέσα στο μεσημέρι.
Να σημειωθεί ότι ο συγκεκριμένος καταναλωτής δεν έχει ιστορικό καθυστερήσεων στις ληξιπρόθεσμες οφειλές του.
Αποτέλεσμα της συνομιλίας ήταν ο καταγγέλλων να στείλει αίτηση στην εταιρία τηλεπικοινωνιών με την οποία της γνωστοποιεί ότι σταματάει η συνεργασία τους.newsbomb.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.