Είναι θαύμα το πως ο οδηγός κατάφερε να κρατήσει την ψυχραιμία του.. βλέποντας στο παρμπρίζ του αυτοκίνητου της ένα φίδι! Το περιστατικό συνέβη σε αυτοκινητόδρομο του Μέμφις στο Τένεσι όταν η οικογένεια Φισερ μαζί με τα τρία τους παιδιά πήγαιναν βόλτα. Την ώρα που η Ρασέλ οδηγούσε αμέριμνη ένα φίδι εμφανίστηκε από το πουθενά. Ο Τόνι βιντεοσκόπησε το περιστατικό με το κινητό του τηλέφωνο και ανέβασε το βίντεο στο διαδίκτυο το οποίο σε μόλις τρεις μέρες έγινε ανάρπαστο. Η μητέρα ανέφερε στην Νιου Υόρκ Ντέιλι Μέιλ ότι "Το φίδι έμεινε στο παρμπρίζ για περίπου τρία λεπτά. Αρχικά φοβήθηκα. Στην συνέχεια πήρα το κινητό μου για να καταγράψω το περιστατικό."
Ὁ ἅγιος ἱερομάρτυς Εὐσέβιος μπροστά στήν αἵρεση καί τούς αἱρετικούς δέν
κράτησε τό στόμα του ἑφτασφράγιστο. Δέν πρόδωσε τήν εὐσέβεια, τήν Ὀρθοδοξία.
-
Στίς 22 Ἰουνίου τιμᾶται ἡ μνήμη τοῦ ἱερομάρτυρος Εὐσεβίου, Ἐπισκόπου
Σαμοσάτων. Ἔζησε στά χρόνια τοῦ Ἄρειανιστή αὐτοκράτορα Κωνσταντίου (338),
σέ ἡμέρες ...
Πριν από 5 ώρες
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.