Το ροχαλητό, η υπνική άπνοια και άλλα αναπνευστικά προβλήματα στη διάρκεια του ύπνου φαίνεται να επιδρούν αρνητικά στις σχολικές επιδόσεις των παιδιών, σύμφωνα με νεοζηλανδική επιστημονική έρευνα.
Η μελέτη για το ροχαλητό κατέληξε στο συμπέρασμα ότι τα παιδιά αυτά παίρνουν συνήθως χαμηλότερους βαθμούς στο σχολείο σε σχέση με τους συμμαθητές τους που δεν ροχαλίζουν και δεν αντιμετωπίζουν παρεμφερή αναπνευστικά προβλήματα τα βράδια.
Ερευνητές από το Πανεπιστήμιο του Οτάγκο, με επικεφαλής τη Μπάρμπαρα Γκάλαντ, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο αμερικανικό περιοδικό παιδιατρικής "Pediatrics", σύμφωνα με το πρακτορείο Ρόιτερς, αξιολόγησαν (μετα-ανάλυση) στοιχεία από 16 έρευνες σε 12 χώρες. Κάθε έρευνα αφορούσε κατά μέσο όρο 550 παιδιά ηλικίας πέντε έως 17 ετών.
Η νέα μελέτη συσχέτισε τυχόν αναπνευστικά προβλήματα στον ύπνο με τις βαθμολογίες των μαθητών.
Συνολικά, οι βαθμοί των παιδιών που ροχάλιζαν ή είχαν υπνική άπνοια, ήσαν 12% χαμηλότεροι σε σχέση με τους βαθμούς των συνομηλίκων τους χωρίς αναπνευστικά προβλήματα. Στα γλωσσικά μαθήματα η βαθμολογική υστέρηση ήταν 12,3%, στα μαθηματικά 13,1% και στα άλλα επιστημονικά μαθήματα 11,6%.
Η Γκάλαντ επεσήμανε πως πιθανώς οι γονείς θα έπρεπε να συμβουλευτούν γιατρό για τα νυχτερινά αναπνευστικά προβλήματα του παιδιού τους, καθώς το πρόβλημα ίσως θα μπορούσε να επιλυθεί με κάποια απλή χειρουργική επέμβαση.
Η μελέτη για το ροχαλητό κατέληξε στο συμπέρασμα ότι τα παιδιά αυτά παίρνουν συνήθως χαμηλότερους βαθμούς στο σχολείο σε σχέση με τους συμμαθητές τους που δεν ροχαλίζουν και δεν αντιμετωπίζουν παρεμφερή αναπνευστικά προβλήματα τα βράδια.
Ερευνητές από το Πανεπιστήμιο του Οτάγκο, με επικεφαλής τη Μπάρμπαρα Γκάλαντ, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο αμερικανικό περιοδικό παιδιατρικής "Pediatrics", σύμφωνα με το πρακτορείο Ρόιτερς, αξιολόγησαν (μετα-ανάλυση) στοιχεία από 16 έρευνες σε 12 χώρες. Κάθε έρευνα αφορούσε κατά μέσο όρο 550 παιδιά ηλικίας πέντε έως 17 ετών.
Η νέα μελέτη συσχέτισε τυχόν αναπνευστικά προβλήματα στον ύπνο με τις βαθμολογίες των μαθητών.
Συνολικά, οι βαθμοί των παιδιών που ροχάλιζαν ή είχαν υπνική άπνοια, ήσαν 12% χαμηλότεροι σε σχέση με τους βαθμούς των συνομηλίκων τους χωρίς αναπνευστικά προβλήματα. Στα γλωσσικά μαθήματα η βαθμολογική υστέρηση ήταν 12,3%, στα μαθηματικά 13,1% και στα άλλα επιστημονικά μαθήματα 11,6%.
Η Γκάλαντ επεσήμανε πως πιθανώς οι γονείς θα έπρεπε να συμβουλευτούν γιατρό για τα νυχτερινά αναπνευστικά προβλήματα του παιδιού τους, καθώς το πρόβλημα ίσως θα μπορούσε να επιλυθεί με κάποια απλή χειρουργική επέμβαση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.