• ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

    Παρασκευή 30 Ιανουαρίου 2015

    Ποια γνωστή ηθοποιό φώναζαν «Βαγγέλη» όταν ήταν μικρή

    «Δεν με βλέπανε σαν κορίτσι»

    Γνωστή ηθοποιός αποκάλυψε πώς όταν ήταν μικρή την φώναζαν «Βαγγέλη» επειδή της άρεσε να παίζει μόνο με αγόρια. 

    Η Εβελίνα Παπούλια καλεσμένη στην εκπομπή «Mega με Μία» είπε:

    «Έπαιζα ποδόσφαιρο, ήμουν τερματοφύλακας. Οι παρέες μου ήταν αγόρια. Τη γυναικοπαρέα την εκτίμησα πιο μεγάλη. Ήμουν εγώ και οκτώ αγόρια. Την πρώτη φορά που τα έφτιαξα με ένα αγόρι, γύρισαν και μου είπαν: "Μα καλά, με εσένα τα έφτιαξε;". Δεν με βλέπανε σαν κορίτσι. Με φώναζαν "μπεμπελιώ" όταν μου έβγαινε λίγο η γλυκούλα. Βαγγελιώ δεν με φώναζαν ποτέ. Βαγγέλη ναι».




    newsbeast.gr

    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.

    Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

    ΔΙΑΦΟΡΑ

    ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

    Από το Blogger.

    ΣΕΝΑΡΙΑ