! Βίοι Αγίων ! Ο Ι. Χριστός με τον βίο του έδειξε τον τρόπο της Σωτηρίας στους ανθρώπους! Τι σημαίνει νηστεία? ποσότητα ή ποιότητα? Κωδικούς λοιπόν χρησιμοποιεί το δόγμα του Χριστιανισμού για τους οπαδούς του και δεν θα μπορούσε να κάνει διαφορετικά. Διότι διαφορετικά θα υπήρχαν πολλά ερωτήματα που θα κλινόταν να απαντήσει. Ο λαός εξουσιάζεται με κωδικούς. Η στάση όμως των Αγίων και του Ι. Χριστού, δηλώνουν το λάθος αυτών των κωδικών. Διότι ο πραγματικός λόγος της
νηστείας τον έδειξαν Εκείνοι οι Άγιοι και ο Ι. Χριστός. Αν η λαιμαργία είναι αυτή που πρέπει να πολεμήσουμε με την νηστεία, τότε γιατί η λαιμαργία είναι αμαρτία? Μερικές φορές δεν πρέπει να καθόμαστε στα επιφανειακά, αλλά στα βαθύτερα νοήματα. Αν ο Χριστός με την νηστεία Του στην έρημο, δεν ήθελε να δείξει πως να πολεμήσουμε και ποια η στάση μας απέναντι στο υλικό σώμα, τότε τι ήθελε να δείξει? Γιατί οι Άγιοι έκαναν και κάνουν συνεχώς νηστεία? Που όμως δεν είναι ακριβώς νηστεία της ποιότητας όπως προτείνεται από την εκκλησία, αλλά είναι νηστεία της ποσότητας. Καλό είναι λοιπόν όταν κάνουμε κάτι να γνωρίζουμε γιατί το κάνουμε. Αλλά η Εκκλησία δεν μπορεί να τα διδάξει όλα αυτά, διότι θα είχαμε σύγχυση. Έτσι λοιπόν χρησιμοποιεί κωδικούς. Και δεν είναι φυσικά μόνο η νηστεία, απλά ένα παράδειγμα έδωσα και για τα υπόλοιπα.
~ Υπάρχει σωτηρία για τους μη Άγιους? ~
~ Υπάρχει ένα σημείο στα ερμητικά κείμενα που μιλάει περί των ενάρετων ανθρώπων, που όμως δεν είναι όσιοι, ούτε φυσικά και Άγιοι, απλά εκείνοι ακολουθούν τον σωστό δρόμο. Για αυτούς λοιπόν λέει, ότι θα συγχωρεθούν οι μικρο-αμαρτίες ως αναπόφευκτες. Όμως εδώ πρέπει να δώσουμε μεγάλη σημασία. Διότι πρέπει να καταλάβουμε τι ακριβώς σημαίνει αναπόφευκτο. Είναι αυτό που δεν γίνεται αλλιώς!!! Αυτό που δεν μπορείς να ξεφύγεις! Δεν ξέρουμε ποιο είναι ακριβώς το μέτρο που δικάζει η Θεία Δίκη, αλλά σίγουρα άλλο είναι το αναπόφευκτο και άλλο το αναπόφευκτο με δόλο. Δηλαδή άλλο να προσποιείσαι ότι δεν μπορείς, υποβόσκοντας παράλληλα δόλος στην κάθε ενέργεια, και άλλο να μην μπορείς πραγματικά!
νηστείας τον έδειξαν Εκείνοι οι Άγιοι και ο Ι. Χριστός. Αν η λαιμαργία είναι αυτή που πρέπει να πολεμήσουμε με την νηστεία, τότε γιατί η λαιμαργία είναι αμαρτία? Μερικές φορές δεν πρέπει να καθόμαστε στα επιφανειακά, αλλά στα βαθύτερα νοήματα. Αν ο Χριστός με την νηστεία Του στην έρημο, δεν ήθελε να δείξει πως να πολεμήσουμε και ποια η στάση μας απέναντι στο υλικό σώμα, τότε τι ήθελε να δείξει? Γιατί οι Άγιοι έκαναν και κάνουν συνεχώς νηστεία? Που όμως δεν είναι ακριβώς νηστεία της ποιότητας όπως προτείνεται από την εκκλησία, αλλά είναι νηστεία της ποσότητας. Καλό είναι λοιπόν όταν κάνουμε κάτι να γνωρίζουμε γιατί το κάνουμε. Αλλά η Εκκλησία δεν μπορεί να τα διδάξει όλα αυτά, διότι θα είχαμε σύγχυση. Έτσι λοιπόν χρησιμοποιεί κωδικούς. Και δεν είναι φυσικά μόνο η νηστεία, απλά ένα παράδειγμα έδωσα και για τα υπόλοιπα.
~ Υπάρχει σωτηρία για τους μη Άγιους? ~
~ Υπάρχει ένα σημείο στα ερμητικά κείμενα που μιλάει περί των ενάρετων ανθρώπων, που όμως δεν είναι όσιοι, ούτε φυσικά και Άγιοι, απλά εκείνοι ακολουθούν τον σωστό δρόμο. Για αυτούς λοιπόν λέει, ότι θα συγχωρεθούν οι μικρο-αμαρτίες ως αναπόφευκτες. Όμως εδώ πρέπει να δώσουμε μεγάλη σημασία. Διότι πρέπει να καταλάβουμε τι ακριβώς σημαίνει αναπόφευκτο. Είναι αυτό που δεν γίνεται αλλιώς!!! Αυτό που δεν μπορείς να ξεφύγεις! Δεν ξέρουμε ποιο είναι ακριβώς το μέτρο που δικάζει η Θεία Δίκη, αλλά σίγουρα άλλο είναι το αναπόφευκτο και άλλο το αναπόφευκτο με δόλο. Δηλαδή άλλο να προσποιείσαι ότι δεν μπορείς, υποβόσκοντας παράλληλα δόλος στην κάθε ενέργεια, και άλλο να μην μπορείς πραγματικά!
VIDEO:Azezalon
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.