• ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

    Τετάρτη 6 Μαΐου 2015

    Απίστευτος διάλογος του πατέρα της Αννυς με αστυνομικό: «Ξέρεις τι έκανες;» - «Φέρτε μου έναν φραπέ και τη δόση μου»

    Ανήκουστα ήταν αυτά που είπε ο πατέρας της τετράχρονης κατά τη διάρκεια της ανάκρισης του που κράτησε πέντε ώρες. Για μετρ στο ψέμα και θέατρο κάνουν λόγο οι αξιωματικοί.
    Σύμφωνα με το Mega, ο αστυνομικός που τον ανέκρινε είπε πως πρόκειται για έναν νεαρό που είναι απόλυτα ψύχραιμος, μεθοδικός και που πετύχαινε αυτό που ήθελε με την πονηριά του.
    Αστυνομικός: Εχεις καταλάβει τι έχεις κάνει; Εχεις καταλάβει τι μου λες; Εχω ανακρίνει εγκληματίες και όλο το οργανωμένο έγκλημα, ξέρεις τι μου λες αυτή τηυ στιγμή;
    Δράστης: Εγώ το μόνο που θέλω να μου φέρεις τώρα είναι ένα φραπέ γλυκό, ψωμί και να με πας και για τη δόση μου. Και θα είμαι μια χαρά με αυτά.
    Ο 27χρονος δράστης επιμένει να λέει δεν σκότωσε αυτός το παιδί και ότι δεν ξέρει πως πέθανε η μικρή Αννυ.
    Οι κηλίδες αίματος που βρέθηκαν στο σπίτι ήταν ψηλά στον τοίχο και αυτό σύμφωνα με ειδικούς δείχνει ένα βίαιο και ακαριαίο χτύπημα.
    Σύμφωνα με τον φίλο του Σάββα το παιδί είχε υποστεί πολλές φορές κακοποίηση από τον πατέρα του.


    Πηγή: iefimerida.gr

    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.

    Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

    ΔΙΑΦΟΡΑ

    ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

    Από το Blogger.

    ΣΕΝΑΡΙΑ