• ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

    Τρίτη 5 Μαΐου 2015

    Ρεσιτάλ υποκρισίας στις καταθέσεις των γονέων - δραστών της δολοφονίας της 4χρονης Άννυς

    «Τι ηλίθιοι που είναι οι αστυνομικοί! Μου ζητάνε να εξετάσουν τα μαχαίρια, τα μαγειρικά σκεύη και άλλα από το σπίτι μου. Τι ψάχνουν; Είναι δυνατόν να πιστεύουν ότι εγώ σκότωσα και έκανα κομμάτια το παιδί μου;» Αυτό φέρεται να εξομολογήθηκε προ ολίγων ημερών στον οικογενειακό δικηγόρο κ. Σταύρο Γεωργίου ο 27χρονος πατέρας του τετράχρονου κοριτσιού, ο οποίος, όπως ανακοίνωσε η ΕΛ.ΑΣ., ήταν ο άνθρωπος που το σκότωσε και αργότερα φέρεται πράγματι να προέβη σε φρικιαστικές ενέργειες προκειμένου να μην υπάρξουν ίχνη της αποτρόπαιας εγκληματικής πράξης του.

    Σύμφωνα με καταθέσεις, ο πατέρας και πιθανόν η μητέρα του παιδιού είχαν από την πρώτη στιγμή συνεννοηθεί για να αποκρύψουν τι ακριβώς είχε συμβεί με την 4χρονη Άννυ και προχωρούσαν σε ρεσιτάλ υποκρισίας.

    Όπως αναφέρεται από άτομα που βρίσκονταν κοντά στους γονείς της μικρής, ο βούλγαρος πατέρας της με εντυπωσιακή ψυχραιμία προσποιείτο ότι αγωνιούσε για την τύχη του παιδιού του, έλεγε ότι «το έσκασε, όπως και άλλη φορά, τη στιγμή που ήμουν μαστουρωμένος», ενώ παράλληλα προκαλούσε σικέ καβγάδες με τη σύζυγό του λέγοντας ότι«πρέπει να ντρέπεσαι που πιστεύεις ότι εγώ μπορεί να πούλησα το ίδιο μας το παιδί». Μόνο που είχε κάνει κάτι τρομερά χειρότερο και φρικιαστικό.

    Στη Βουλγαρία μετά τον φόνο

    Μετά τη δολοφονία της 4χρονης από τον πατέρα της και τις φρικιαστικές ενέργειες που ακολούθησαν, οι γονείς της Άννυς έφυγαν για τη Βουλγαρία με τον ισχυρισμό ότι «έπρεπε να ενημερώσουν πρώτα τους συγγενείς τους για την εξαφάνιση του κοριτσιού για να μην το μάθουν από την τηλεόραση».

    Όταν επέστρεψαν, αρχικά η μητέρα είχε πει στους αστυνομικούς ότι «επειδή έπρεπε να πάει για κάποιες μέρες στη Βουλγαρία, άφησε τη μικρή σε μία συμπατριώτισσά της, την οποία μάλιστα γνώριζε ελάχιστα», και έδωσε στις αρχές μόνο το μικρό της όνομα που ήξερε. Όπως στη συνέχεια ισχυρίστηκε η μητέρα της 4χρονης, η συμπατριώτισσά της τής είπε, μόλις γύρισε από τη Βουλγαρία, ότι είχε πάει με τη μικρή σε ένα πάρκο στο κέντρο της Αθήνας όπου ξέφυγε από την προσοχή της και τελικά δεν κατάφερε να την εντοπίσει.

    Αντιφάσεις στις καταθέσεις

    Στη συνέχεια ωστόσο άλλαξε αυτό το σενάριο και είπε ότι το κορίτσι έφυγε από το σπίτι την ώρα που ήταν εκεί ο άντρας της. Όπως είχε αναφέρει, «δεν έχω τίποτα να φοβηθώ. Κανείς δεν έχει κάνει τίποτα στο παιδί. Το έκανα για να μην κατηγορήσω τον άντρα μου. Το παιδί βγήκε έξω και χάθηκε. Δεν ήταν κλειδωμένη η πόρτα. Το έχει ξανακάνει και στην πεθερά μου και στη μάνα μου».

    Ο πατέρας (σεσημασμένος για ναρκωτικά) της 4χρονης εντοπίστηκε λίγες ημέρες αργότερα από τους αστυνομικούς. Αρχικά δήλωνε άγνοια για την υπόθεση. Έπεσε όμως σε αντιφάσεις και οι αστυνομικοί επέμειναν.

    Τελικά ο βιολογικός πατέρας της μικρής υποστήριξε ότι «τον τελευταίο καιρό η πρώην σύντροφός του, η μητέρα της μικρής, είχε σχέσεις με κάποιον ηλικιωμένο άνδρα από τη Γερμανία ο οποίος μάλιστα της έστελνε χρήματα. Φοβήθηκα ότι θα πάρει το παιδί και θα φύγει μακριά μου στη Γερμανία».

    Όμως δεν αποκάλυψε πού βρίσκεται το παιδί. Ωστόσο τις τελευταίες ημέρες και οι δύο είχαν παρουσιάσει το τελευταίο σενάριο για «ξαφνική φυγή του κοριτσιού από το σπίτι» και έκαναν διαρκώς εκκλήσεις για την ανεύρεσή του.

    Μάλιστα λίγες ώρες πριν από την αποκάλυψη του αποτρόπαιου εγκλήματος η μητέρα της τετράχρονης -μπροστά σε άλλους επισκέπτες στο σπίτι της- είχε πάρει στα χέρια τον σκύλο με τον οποίο έπαιζε το κοριτσάκι, στεκόταν στο κατώφλι της πόρτας και με τάχα δραματικό τόνο έλεγε απευθυνόμενη στο τετράποδο: «Περίμενε! Είμαι σίγουρη ότι όπου να 'ναι θα φανεί η Άννυ μας».

    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.

    Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

    ΔΙΑΦΟΡΑ

    ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

    Από το Blogger.

    ΣΕΝΑΡΙΑ