ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ
Αγαπητοί μου συμΠολίτες και συνΑγωνιστές,
Μόλις σας έστειλα με κρυφή κοινοποίηση, στην ίδια ακριβώς επικοινωνία που μόλις εστάλη στο γραφείο του ΟΗΕ για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα επικοινωνία προς επίσπευση της ανταποκρίσεως τους στην προσφυγή που εκτός από τον ΔΠΔ της Χάγης είχε σταλεί ξεχωριστά και σύμφωνα με το τυπικό του δικού τους πρωτοκόλλου και σε αυτούς.
Την στείλαμε αυτή την επικοινωνία διότι κατόπιν τηλεφωνικής μας επικοινωνίας με το γραφείο αυτό μας ζητήθηκε να το πράξουμε, στέλνοντας στην διεύθυνση που βλέπετε στον παραλήπτη του προηγούμενου ηλεκτρονικού μας μηνύματος αίτημα για την ενημέρωση μας για την πορεία της υπόθεσης.
Σημειωτέον ότι η διαδικασία του ΟΗΕ παίρνει τουλάχιστον ένα (1) χρόνο, αλλά εμείς δεν μπορούμε να τους δείξουμε ότι έχουμε την πολυτέλεια να περιμένουμε τόσο διότι και αντικειμενικά δεν την έχουμε.
Προσεχώς τις επόμενες ημέρες θα σας προωθήσω λεπτομερή ενημέρωση των νέων κινήσεων που θα πρέπει να γίνουν τόσο όσον αφορά το ΔΠΔ της Χάγης ( και θα σας κοινοποιήσω και την δεύτερη επιστολή που μου εστάλη από εκεί και την απάντηση μου ) όσο και την πλήρη κινητοποίηση όχι μόνο ημών αλλά του συνόλου της διεθνούς κοινής γνώμης με ένα στρατηγικό εγχείρημα που δεν έχει ιστορικό προηγούμενο έτσι όπως θα το κάνουμε, εάν βεβαίως θελήσετε να συνδράμετε και εσείς, πάντα ως ανεξάρτητοι συμπαράγοντες σε κάθε κίνηση και όχι ως συνυπογράφοντες ακόλουθοι.
Θέλω να κλείσω αυτή την επικοινωνία μου προς τα εσάς με δύο χαρμόσυνα νέα τα οποία όμως θα σας εκθέσω λεπτομερώς και με πλήρη νομοθεσία στις επόμενες ημέρες ( κυρίως λόγω φόρτου εργασίας και πολέμου φθοράς που μας γίνεται από το κράτος/παρακράτος που απλώς μας καθυστερεί ) :
1. το περιβόητο άρθρο 86Σ και οι σχετικές απορρέουσες διατάξεις και άλλα άρθρα του Συντάγματος που διαμορφώνουν το πλέγμα της ατιμωρησίας ( περί ευθύνης υπουργών/βουλευτικής ασυλίας κλπ ) νομικά δεν ισχύουν παρά μόνο ως αποδεικτικό πρόθεσης σε εγκληματικές πράξεις από όσους τα δημιούργησαν, τα στήριξαν, τα χρησιμοποίησαν και τα ανέχθηκαν. Πρόκειται για διεθνή υπερσυνταγματική διεθνώς νομοθεσία που όλα τα Κράτη έχουν υπογράψει ότι de facto επιβάλλεται και είναι αποδεκτή ως τέτοια. Δυστυχώς, αυτό που αποκρύπτεται από εμάς τους Πολίτες είναι ευρέως γνωστό σε όλη την δικαστική και δικηγορική τάξη, κάτι που πρέπει να το έχουμε συνεχώς υπ’ όψη μας.
2. στην αναζήτηση μας για νέα στοιχεία και νομικά επιχειρήματα τόσο για την Χάγη όσο και τις άλλες διεθνής και εγχώριες αρχές όπως θα δείτε, ακόμα και η κοινωνική μάστιγα της παράνομης/λαθραίας μετανάστευσης-εποικισμού μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως αποδεικτικό στοιχείο και σημείο πίεσης προς πάσα αρχή σχετικά με την καταδίωξη των Ελλήνων με την κατάδειξη ηθικών και φυσικών αυτουργών, ενώ ταυτόχρονα ως Έλληνες θα φανούμε ως εξαιρετικά Ανθρωπιστές όπως και είμαστε, αδειάζοντας συνάμα την Χώρα μας από αυτό το κύμα δυστυχίας και εγκλήματος με το οποίο μας έχουν κατακλύσει.
Σας κοινοποίησα λοιπόν αυτό το γράμμα ως απόδειξη ότι εστάλη και ελήφθη από τον ΟΗΕ και σας παρουσίασα τα ανωτέρω σαν ένα προεόρτιο της ενημέρωσης που θα ακολουθήσει.
Ζήτω η Ελλάδα ο Ελληνικός Λαός και το 120Σ !
Φιλικά
Όλγα Γ. Γεριτσίδου (λήψη με email)
Σχετικά με την βουλευτική ασυλία και το άρθρο 86 Σ & νόμο περι ευθύνης υπουργών (εκτελεστικός νόμος του άρθρου 86Σ), δείτε και αυτά:
α) την σχετική μήνυση Σαλεμηή, Μυλωνά (νόμος περί ευθύνης υπουργών ), για την οποία διεξάγεται από πέρσι προκαταρκτική εξέταση. Για να δούμε τι θα δούμε …. Είναι πολλοί οι καταγγελλόμενοι. Καμιά πεντακοσαριά !
γ) το σχετικό απόσπασμα της καταγγελίας στην Χάγη :
“Όταν είδα ότι χωρίς κανένα ενδοιασμό, ο κ. Παπανδρέου και η κυβέρνησή του, δεν εκτελούσαν την λαϊκή εντολή, που είχαν λάβει στις 4 Οκτωβρίου και ότι η εγκληματική, καταχρηστική άσκηση της εξουσίας τους, οδηγούσε σε όλο και μεγαλύτερη συρρίκνωση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων όλων μας, με δυσμενέστατες συνέπειες σε όλα τα επίπεδα, αναρωτήθηκα πώς είναι δυνατόν να συμβαίνουν όλα αυτά και μαζί με ένα φίλο και συμπολίτη μου, με τον οποίο συζητούσαμε το θέμα, ανακαλύψαμε έκπληκτοι, ότι από το 2001 η κυβέρνηση έχει de facto το δικαίωμα να ασκεί κατά το δοκούν την εξουσία της και να εγκληματεί όποτε θελήσει, χωρίς να έχουμε τη δυνατότητα να την εμποδίσουμε ! Συγκεκριμένα, το σχετικό δικαίωμα το απέκτησε η κυβέρνηση με την αναθεώρηση του άρθρου 86 του Συντάγματος και την θέσπιση του εκτελεστικού του νόμου.
Συνοπτικά, το άρθρο 86 καθιερώνει την διαδικασία (μη) απόδοσης ποινικών ευθυνών σε όσους διατελούν ή διετέλεσαν μέλη της Κυβέρνησης ή Υφυπουργοί, για εγκλήματα που διέπραξαν κατά την άσκηση των καθηκόντών τους και καλύπτει και όσους άλλους συμμετείχαν στη τέλεση τέτοιων εγκλημάτων, όποιοι και αν είναι αυτοί. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω μίας περίπλοκης διαδικασίας, η οποία μειώνει κατά πολύ το χρόνο παραγραφής των αδικημάτων και σύμφωνα με την οποία, ποινική δίωξη κατά των υπουργών και συνεργών, μπορεί να ασκήσει μόνο η Βουλή και μόνο υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις. Η Βουλή έχει και το δικαίωμα να σταματήσει την διαδικασία ανά πάσα στιγμή, σε όποια φάση και αν βρίσκεται αυτή και πρακτικά, λόγω όλων αυτών των δικλίδων ασφαλείας, είναι σχεδόν αδύνατον να τιμωρηθεί τελικά ένας πολιτικός. Έχοντας υπόψη όλα αυτά, ο νομοθέτης υποχρεώνει τις Εισαγγελικές Αρχές να διαβιβάζουν αμέσως στην Βουλή, τις υποθέσεις που αφορούν νυν ή πρώην κυβερνητικά στελέχη, χωρίς τη διεξαγωγή ανάκρισης ή προανάκρισης ή προκαταρκτικής εξέτασης, για τις οποίες μόνο η Βουλή είναι αρμόδια όταν πρόκειται για τα πρόσωπα αυτά. (Greeks Constitution, Article 86)
Μη έχοντας πρακτικά τη δυνατότητα προσφυγής στη δικαιοσύνη κατά της κυβέρνησης , στραφήκαμε τότε κατά της αναθεωρητικής Βουλής της περιόδου Απρίλιος 2000 – Μάρτιος 2004, η οποία εμμέσως πλην σαφώς της έδωσε το δικαίωμα να εγκληματίσει διά της θέσπισης της διαδικασίας (μη) απόδοσης ποινικών ευθυνών στους κυβερνώντες όλων των εποχών.
Έτσι, στις 29 Ιουλίου 2010, προσφύγαμε ενώπιον της αρμόδιας Εισαγγελικής Αρχής, εναντίον όλων των μελών του τότε κοινοβουλίου. Δείτε σχετικά την ΜΗΝΥΤΗΡΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ – ΜΗΝΥΣΗ ΓΙΑ ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ( ΑΒΜ Ζ10/614) ΚΑΤΑ Όλων των Ελλήνων Βουλευτών της Ζ΄ Αναθεωρητικής Βουλής των Ελλήνων και παντός άλλου υπευθύνου, την οποία κάναμε διότι με την θέσπιση της διαδικασίας απόδοσης ποινικών ευθυνών κατά Υπουργών και συνένοχων όπως αυτή καθορίζεται από το αρθ. 86 του Συντάγματος και το νόμο 3126/19.03.2003, οι βουλευτές της Ζ΄ Αναθεωρητικής Βουλής έχουν διαπράξει το έγκλημα της έσχατης προδοσίας, σύμφωνα με τα άρθρα 134.2 α, β, το άρθρο 134 Α ε, στ, ζ, η , ή/και το άρθρο 135 παρ. 1-4 του Ποινικού Κώδικα, διότι παραβίασαν κυρίως τα άρθρα 1, 2, 4.1, 5.1, 20, 25, 26, 28, 51.2, 52, 59, 70, 82.1, 85, 87 à 100 Α, 110, 120.2,3,4 του Συντάγματος των Ελλήνων και τα άρθρα 1, 6, 13, 14, 17 και 18 της Ευρωπαϊκής Σύμβασης για την Προστασία των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου και των Θεμελιωδών Ελευθεριών (ΕΣΔΑ) η οποία έχει υπερνομοθετική ισχύ.
Πιο συγκεκριμένα, η βασική κατηγορία ήταν ότι εν γνώσει και προς ίδιον όφελος, η Ολομέλεια θεσμοθέτησε τη συγκεκριμένη διαδικασία κατά κατάλυση του Συντάγματος των Ελλήνων, με σφετερισμό της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτήν και ασκούνται μόνο όπως το Σύνταγμα διατάζει, δηλαδή η νομοθετική εξουσία από την Βουλή και τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, η εκτελεστική από την Κυβέρνηση και τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και η απονομή της δικαιοσύνης από τα δικαστήρια. Δείτε το κείμενο της μήνυσης εδώ :http://greeknation.blogspot.com/2010/11/blog-post_874.html ή εδώ http://ellada2011.blogspot.com/p/blog-page_88.html#axzz1nEgxZf3I
Για τους λόγους αυτούς, δηλώσαμε παράσταση πολιτικής αγωγής για χρηματική ικανοποίηση ( 44 ευρώ, υπό την επιφύλαξη για επιπλέον) και ζητήσαμε την παραδειγματική τιμωρία όλων των ενόχων, την άμεση αποκατάσταση του δημοκρατικού πολιτεύματος, την άμεση αποκατάσταση των θεμελιωδών αρχών και θεσμών που έχουν καταλυθεί, αλλοιωθεί ή απενεργοποιηθεί εξαιτίας τους, αλλά και να υποχρεωθούν / αναγκαστούν να καταθέσουν στον «Λογαριασμό Αλληλεγγύης για την απόσβεση δημοσίου χρέους» ο οποίος υπήρχε στην Τράπεζα της Ελλάδος, το συνολικό πόσο των 60.000.000.000 εύρω ως μερική αποκατάσταση των ζημιών που έχουν προκαλέσει , αλλιώς να δημευτεί όλη η περιουσία τους.
Λαμβάνοντας υπόψιν το γεγονός ότι, μόνο ο κ. Πάγκαλος που είναι ένας από τους 300 βουλευτές, διαθέτει 38 ακίνητα και ετήσιο εισόδημα 640.632,2 ευρώ, καταλαβαίνετε ότι όλοι οι καταγγελλόμενοι μαζί, άνετα καλύπτουν το ποσό που ζητήσαμε.http://www.tanea.gr/ellada/article/?aid=4595167, http://www.hli.gr/2011/τα-σχόλια-είναι-περιττά-βασικός-μισθό-3/
Διευκρινίσεις :
- Έχοντας υπόψιν το γεγονός ότι κατά κανόνα τα κυβερνητικά στελέχη είναι και βουλευτές, μέλη του νομοθετικού σώματος δηλαδή, δείτε ως παράδειγμα του αυτονόητου άλλωστε, άμεσου συμφέροντός τους, από τη θέσπιση της προαναφερόμενης διαδικασίας, μόνο μερικούς από τους νομοθέτες (lawmakers) της περιόδου 2000-2004 οι οποίοι στη συνέχεια, ως υπουργοί των κυβερνήσεων που προέκυψαν μετά τις εκλογές του 2009, επωφελήθηκαν από τη διαδικασία του αρθ. 86, καθώς έχουν καταγγελθεί επανειλημμένα για σοβαρότατα ποινικά αδικήματα, αλλά κανένας τους δεν έχει ελεγχθεί από τη δικαιοσύνη και συνεχίζουν όλοι να συμμετέχουν ανενόχλητοι στην κοινωνική, οικονομική και πολιτική ζωή της χώρας, παρότι παραβιάσαν το Σύνταγμα και τα δικαιώματά μας. Ενδεικτικά :
Γεώργιος Παπανδρέου και αρκετά μέλη των κυβερνήσεων του (2009-2011) , οι οποίοι ήταν και το 2000 αλλά είναι και σήμερα νομοθέτες και υπουργοί. Αναφέρομαι στους κυρίους Θεόδωρος Πάγκαλος, Ευάγγελος Βενιζέλος, Ανδρέας Λοβέρδος, Δημήτριος Ρέππας, Νικόλαος Σηφουνάκης, Χρήστος Παπουτσής και Μιχάλης Χρυσοχοΐδης. Δείτε πιο κάτω την σύνθεση των σχετικών κυβερνήσεων και την θέση του καθενός σε αυτές.
Χαράλαμπος Καστανίδης , Μιλένα Αποστολάκη και Τηλέμαχος Χυτήρης, οι οποίοι είναι ¨μόνο¨ νομοθέτες και μέλη των κυβερνήσεων Παπανδρέου
Όλοι τους έχουν καταγγελθεί και ως νομοθέτες, αλλά λόγω της διπλής τους ιδιότητας, το αρθ 86 τους προστατεύει και από αυτές τις καταγγελίες.
Κυβέρνηση Κωνσταντίνου Σημίτη 2000
Κυβέρνηση Γεωργίου Α. Παπανδρέου 2009
Κυβέρνηση Λουκά Παπαδήμου 2011
Δείτε στη συνέχεια, αλλά και στα σχετικά σημεία
” ΜΗΝΥΣΕΙΣ” και ” ΑΛΛΕΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ – ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΕΣ” στις πρόσθετες αποδείξεις στο τέλος του κείμενου, όλες τις δημόσιες αλλά και τις επίσημες καταγγελίες για έσχατη προδοσία και άλλα σοβαρότατα αδικήματα των πολιτικών που είχαν κατατεθεί μετά των Οκτώβριο του 2009 και ήρθαν σε γνώσει μου, καθώς και την πορεία τους. Όπως θα δείτε , ΚΑΜΙΑ ΠΟΙΝΙΚΗ ΥΠΟΘΕΣΗ ΔΕΝ ΕΦΤΑΣΕ ΣΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ παρότι τα περισσότερα προβαλλόμενα αδικήματα διώκονται αυτεπάγγελτα . Οι υποθέσεις αυτές είτε δεν εξετάστηκαν, είτε μπήκαν στο αρχείο, είτε στάλθηκαν στη Βουλή, για να κρίνουν οι ίδιοι οι κατηγορούμενοι για την ενδεχόμενη ενοχή τους !! Δείτε χαρακτηριστικά τη μήνυση Αντωνίου για Εσχάτη Προδοσία της Βουλής και της Κυβέρνησης και την πορεία της. Αρχικά, και σύμφωνα με όσα προκύπτουν από τα λεγόμενα του μηνυτή, ο αρμόδιος εισαγγελέας βάσει προσωπικής πολίτικης κρίσης θεώρησε, ότι η κυβέρνηση τέλεσε τις πράξεις που ο μηνυτής της καταλόγιζε, αλλά δεν αποτελούσαν αδίκημα επειδή αναγκάστηκε να τις κάνει για να σώσει τη χώρα. Στη συνέχεια, ο ανώτερος εισαγγελέας του ΑΠ, έκρινε, ότι ο προηγούμενος εισαγγελέας δεν είχε δικαίωμα να εξετάσει τη μήνυση αλλά έπρεπε να τη στείλει αμέσως στη Βουλή, πράγμα που έκανε ο ίδιος στις 20-09-2011 ( αρ. πρωτ 3088) σύμφωνα με το άρθρο 86 Σ και το 3126/2003 «περί ευθύνης υπουργών». Από τότε δεν ξανακούσαμε τίποτα για τη μήνυση αυτή. http://stoxasmos-politikh.blogspot.com/2011/04/blog-post_229.html, http://zoidosia.blogspot.com/2011/09/h-mhny.html
- Κατά διαβολική σύμπτωση, ο εμπνευστής του θεσμού της ατιμωρησιάς των υπουργών είναι ένας από τους προαναφερόμενους βουλευτές : ο Ευάγγελος Βενιζέλος, συνταγματολόγος, καθηγητής νομικής του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, υπουργός πολιτισμού επί κυβερνήσεως Σημίτη, υπουργός άμυνας και οικονομικών επί κυβερνήσεων Παπανδρέου και υπουργός οικονομικών επί της τωρινής κυβερνήσεως Παπαδήμου ! Ευάγγελος Βενιζέλος, βιογραφικό : http://el.wikipedia.org/wiki/Ευάγγελος_Βενιζέλος
- Ένας από τους νομοθέτες της περιόδου 2000 -2004, τον οποίο έχουμε μηνύσει μαζί με τους υπόλοιπους , είναι και ο Κάρολος Παπούλιας, νυν πρόεδρος της Δημοκρατίας, τότε βουλευτής του ΠΑΣΟΚ και πρόεδρος της επιτροπής της Ελληνικής Βουλής για τον Οργανισμό Ασφάλειας και Συνεργασίας της Ευρώπης.
- Για να καταθέσουμε την μήνυση αυτή, μας ζητήθηκαν και πληρώσαμε 50 ευρώ έκαστος, συν κάποια άλλα μικροέξοδα.
Μετά από περίπου οκτώ μήνες, στις 13. 04. 2011, η κυβέρνηση Παπανδρέου προχώρησε στη τροποποίηση του νόμου (του ΠΑΣΟΚ) περί ευθύνης υπουργών. Δείτε σχετικά το νόμο 3961/2011 «Τροποποίηση του ν.3126/2003 για την ποινική ευθύνη των Υπουργών και άλλες διατάξεις». Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ Α΄ 97/29.4.2011 http://www.ministryofjustice.gr/site/LinkClick.aspx?fileticket=CGkwZWy-Sds%3d&tabid=132
Λίγο αργότερα, ενημερωθήκαμε για την τροποποίηση και διαβάζοντας όλα τα σχετικά, ανακαλύψαμε ότι στην εισηγητική έκθεση του νομοσχεδίου, επιβεβαιωνόταν οι περισσότεροι ισχυρισμοί που εμείς είχαμε προβάλει, όπως και το αυτονόητο γεγονός, ότι οι βουλευτές είχαν πλήρη γνώση των πράξεων τους.
Κατόπιν τούτου, στις 11. 05. 2011 καταθέσαμε συμπληρωματικό της μηνύσεως μας υπόμνημα και σε αυτό, επικαλεστήκαμε μεταξύ άλλων την εισηγητική έκθεση ως περαιτέρω αποδεικτικό στοιχειό των ισχυρισμών μας.
Ταυτόχρονα :
- με ξεχωριστό έγγραφο ζητήσαμε από τις αρμόδιες Εισαγγελικές Αρχές να ελέγξουν όλους τους βουλευτές και όσους άλλους συμμετείχαν στη διαδικασία τροποποίησης του νόμου περί ευθύνης υπουργών , για τέλεση ποινικών αδικημάτων και να πράξουν ότι ο νόμος διατάζει. Τα εγκλήματα τα οποία εμείς υποδείξαμε ήταν : υπόθαλψη εγκληματία , παρασιώπηση εγκλημάτων, σύσταση συμμορίας και συμμετοχή σε αυτήν, αποδοχή και διάθεση προϊόντων εγκλήματος, νομιμοποίηση προϊόντος εγκλήματος, παρακώλυση της δικαιοσύνης και έσχατη προδοσία ή έσχατη προδοσία κατά συρροή, ανάλογα με το εάν ήταν ή όχι συμμέτοχοι στο αρχικό έγκλημα της έσχατης προδοσίας που καταγγείλαμε στις 29.07.2010. Οι περισσότεροι ήταν. ( δείτε σχετικά το συνημμένο 3- Salemi, Mylona supplementary facts Η αναφορά και άλλα σχετικά με το θέμα υπάρχουν εδώ : http://ideopigi.blogspot.com/2011/05/blog-post_8161.html#ixzz1kqIeZLok )
Για την κατάθεση της καταγγελίας αυτής, ζήτησαν οι υπάλληλοι της εισαγγελίας, 150 ευρώ από τον καθένα μας . Αντιδράσαμε λέγοντας ότι για τη αρχική μήνυση πληρώσαμε μόνο 50 ευρώ και ρωτήσαμε γιατί τώρα πρέπει να πληρώσουμε 150. Μας απάντησαν ότι άλλαξε ο νόμος . Η απάντηση δεν μας ικανοποίησε και ρωτήσαμε τότε, γιατί να πληρώσουμε τόσα χρήματα για κάτι που είμαστε υποχρεωμένοι ως πολίτες να κάνουμε, δηλαδή να καταγγείλουμε κακουργήματα που διώκονται αυτεπάγγελτα και τα οποία τυχαία ήρθαν σε γνώσει μας, έτσι όπως ο ποινικός κώδικας και το άρθρο 120 Σ επιτάσσουν ; Μας είπαν τότε να δώσουμε από 100 ευρώ, αλλά τελικά με μια τροποποίηση της καταγγελίας, πληρώσαμε συνολικά, 2-3 ευρώ μόνο. Σχετικά με το θέμα των τιμών, βρήκα αργότερα την ακόλουθη πληροφορία :
“Σε ποσοστό… 1.000% αυξάνεται, από 23 Ιανουαρίου 2011, το παράβολο υποβολής μήνυσης. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι, από δέκα ευρώ που είναι σήμερα, αυξάνεται στα 100, ενώ παράλληλα αυξάνεται κατά 500% το παράβολο δήλωσης παράστασης πολιτικής αγωγής (από τα δέκα ευρώ στα 50). ” http://www.lawyersvoice.gr/nomiki-epikairotita/epikairi-nomothesia/auxese-1000-sto-parabolo-menuses.html , http://www.dsvol.gr/_Portal/Gr/DisplayContents.asp?Article=2937
- με ξεχωριστή αίτηση ζητήσαμε να ενημερωθούμε εγγράφως για τη πορεία και την εξέλιξη της αρχικής μηνύσεως μας, καθώς και για τα περαιτέρω δικαιώματα και υποχρεώσεις που έχουμε ( δείτε το επισυναπτόμενο έγγραφο request στο δεύτερο email με τίτλο Salemi, Greece, notification part 2- evidence )
Στις 9 Ιουνίου μας ειδοποίησαν εγγράφως ότι καλούμαστε να καταθέσουμε για την υπόθεσή μας στις 22 Ιουνίου 2011, πήγαμε, καταθέσαμε, και από τότε δεν ξέρουμε τίποτα άλλο. ( δείτε τα έγγραφα invitation και υπόμνημα 2 – Salemi, supplementary facts 22.06.2011- στο δεύτερο email)” Περισσότερα εδω : Καταγγελία Σαλεμή στον Εισαγγελέα του ΔΠΔ (ICC)
Χριστίνα Σαλεμή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.