Επί σειράς ετών έχουν γράψει τόσοι πολλοί και τόσα πολλά για την Θράκη και τους κινδύνους που την απειλούν, που το θέμα φυσιολογικά θα έπρεπε να βρίσκεται στην κορυφή των θεμάτων που θα έπρεπε να απασχολούν μία φυσιολογική Ελληνική κυβέρνηση. Όμως, η σημερινή κυβέρνηση, η προηγούμενη και πολλές άλλες, όχι μόνο φυσιολογικές δεν ήταν, αλλά εκτελούσαν χρέη κυβέρνησης που ικανοποιούσε συμφέροντα όλων των άλλων πλην των Ελληνικών. Πολλοί δε, τολμούν να θέτουν ευθέως ακόμη και το ζήτημα της «Ελληνικότητας» των παρελθουσών κυβερνήσεων, ενώ έχει τεθεί πολλάκις ευθέως το ζήτημα της «Ελληνικότητας» προσώπων που κυβέρνησαν σε διάφορα κυβερνητικά πόστα, ακόμη δε και σε αυτό του πρωθυπουργού.
Η Θράκη, λοιπόν, όπως και η Φλώρινα, τα Γιάννενα και η Ρόδος, θα έπρεπε να βρίσκονται στην πρώτη γραμμή των θεμάτων που απαιτούν άμεση κυβερνητική παρέμβαση και άμεση επίλυση των προβλημάτων που βιώνουν επί δεκαετίες. Συμβαίνει όμως αυτό; Δυστυχώς όχι, γιατί για τους εκάστοτε κυβερνώντες τα εθνικά θέματα βρισκόταν στο τέρμα των προς επίλυση θεμάτων. Κι επειδή ποτέ δεν προλάβαιναν να «λύσουν» τα ζωτικά –για τους ίδιους- θέματα, ποτέ δεν ασχολήθηκαν και με τα εθνικά θέματα. Όποτε, δε, το έκαναν αυτό, δημιούργησαν νέα μεγαλύτερα προβλήματα, παρά έλυσαν τα ήδη υπάρχοντα…
Οι σημερινές εξελίξεις στην Θράκη σχηματίζουν πλέον μία ζοφερή εικόνα του κοντινού μέλλοντος, αφού διαπιστώνεται πλέον η απόλυτη ανεπάρκεια των Ελληνικών κρατικών μηχανισμών, υπηρεσιών και προσώπων, να επιβληθούν στους τουρκόφρονες (που πολλαπλασιάζονται εν μέσω της Ελληνικής οικονομικής κρίσης). Ένα πρόσφατο προ ημερών επεισόδιο, που καταγράφηκε στον τοπικό τύπο και το οποίο εξελίχθηκε σε γνωστότατη παραλία του νομού Ροδόπης, αποτυπώνει την ζοφερή πραγματικότητα, αφού ούτε οι Έλληνες πολίτες, ούτε οι Ελληνικοί νόμοι, φαίνεται να αντιμετωπίζονται με σεβασμό από τους μουσουλμάνους τουρκόφρονες της Θράκης.
Το «επεισόδιο»
Μία παρέα μουσουλμάνων διασκέδαζε σε παραθαλάσσιο αναψυκτήριο στην Αρωγή του νομού Ροδόπης και μετά από αρκετές μπύρες (αν και απαγορεύεται στους μουσουλμάνους να καταναλώνουν αλκοόλ!) άρχισαν να φωνάζουν πως «η Θράκη είναι Τουρκία» και άλλα συναφή… Παρά τις διαμαρτυρίες των πελατών του αναψυκτηρίου, αλλά και την παρέμβαση του καταστηματάρχη, οι μεθυσμένοι τουρκόφρονες μουσουλμάνοι δεν ηρεμούσαν και δημιουργούσαν ολοένα και περισσότερο τεταμένη ατμόσφαιρα, με αποτέλεσμα την δημιουργία έντασης και κινδύνου να «γευθούν» από τους παρισταμένους πολλά περισσότερα από την μπύρα.Το όλο περιστατικό έληξε εκεί και η ημέρα συνεχίστηκε στους μαλθακούς ρυθμούς που επιβάλλει ο καύσωνας. Όμως, το συγκεκριμένο περιστατικό ξεσκεπάζει την παρουσία ενός άλλου «καύσωνα», ο οποίος κατακαίει υπογείως την Θράκη και «χειμάζεται» στο μυαλό των τουρκοφρόνων της Θράκης. Κα η αναφορά γίνεται στον «καύσωνα» εκείνο που θέλει την Θράκη τουρκική. Και δεν είναι λόγια των μεθυσμένων που δεν πρέπει να τα δίνουμε σημασία. Μπορεί η λαϊκή παροιμία να λέει πως «από τρελό κι από μικρό μαθαίνεις την αλήθεια», αλλά το σαφές ερώτημα είναι: «μήπως την αλήθεια την μαθαίνεις και από μεθυσμένο»;
Κάποιος προσέτρεξε στην βοήθεια γνωστού μουσουλμάνου πολιτικού που βρισκόταν σε παρακείμενο αναψυκτήριο, ο οποίος τελικά παρενέβη και ηρέμησε τους «άτακτους» τουρκόφρονες. Ο μουσουλμάνος πολιτικός μάλιστα ζήτησε να μην κληθεί η Αστυνομία για το όλο περιστατικό, επειδή «αυτά είναι πράγματα που συμβαίνουν» (προφανώς εννοούσε την –παράνομη για μουσουλμάνους- μέθη και όχι την προκλητικότητα και τα λεγόμενα των «αγριεμένων» μεθυσμένων τουρκοφρόνων).
Ποια Αρχή αναγνώρισαν οι μεθυσμένοι τουρκόφρονες;
Τον μουσουλμάνο πολιτικό...
Γιατί έκαναν φασαρία (χωρίς κανένας απολύτως λόγο);
Επειδή πιστεύουν πως η Θράκη είναι τουρκική.
Γιατί δεν ηρέμησαν στις εκκλήσεις (αρχικά) των παρισταμένων, να σταματήσουν να προκαλούν;
Επειδή θέλουν να προκαλούν και πιστεύουν πως έτσι αποδεικνύουν την πίστη τους στην «μητέρα πατρίδα» (βλ. τουρκικό προξενείο της Κομοτηνής)
- Πώς, λοιπόν, μπορεί το Ελληνικό κράτος να επιβληθεί σε πολίτες που δεν αναγνωρίζουν την Ελληνική αρχή στην Θράκη και δεν λειτουργούν προς την κατεύθυνση της ειρηνικής συμβίωσης με τους χριστιανούς συμπολίτες τους;
- Πώς, λοιπόν, μπορεί το Ελληνικό Κράτος να αποφύγει τυχόν περαιτέρω παρεκτροπές που θα εξαναγκάσουν φιλήσυχους χριστιανούς πολίτες του να αντιδράσουν στον ίδιο τόνο και ύφος, όταν προκαλούνται αναίτια και απροκάλυπτα από τουρκόφρονες, μεθυσμένους και όχι;
- Πώς, λοιπόν, μπορεί το Ελληνικό Κράτος να κάνει αισθητή την ύπαρξή του, απέναντι σε ένα πλήθος ανθρώπων που το αμφισβητούν ευθέως μέσα στην Θράκη;
Αρχή ίσων μέτρων, λοιπόν. Ας ακολουθήσουμε το παράδειγμα της Τουρκίας, για να τους δώσουμε να καταλάβουν πως οι Έλληνες μπορούν να γίνουν εξίσου "πολιτισμένοι" με τους Τούρκους, οι οποίοι τελευταίως μας κάνουν ποικίλες ντροπιαστικές υποδείξεις. Και αυτή η αρχή της πολιτικής των ίσων μέτρων, να γίνει η βάση της οικοδόμησης μιας ειλικρινούς και θερμής σχέσης μεταξύ των δύο χωρών. Αυτό δεν θέλει και η Τουρκία; Ας της το δώσουμε λοιπόν, γενόμενοι ίδιοι με αυτούς...
Σημείωση: Αν και στην περίπτωσή μας, μερίδα των μουσουλμάνων της Θράκης είναι τουρκόφρονες (ή τουρκογενείς, όπως αυτοπροσδιορίζονται) και όχι Τούρκοι, με βάση πάντα την συνθήκη της Λοζάνης, ενώ οι εκδιωχθέντες Έλληνες από την Τουρκία ήταν αναγνωρισμένοι ως μέλη εθνικής και όχι θρησκευτικής μειονότητας.
Να σημειωθεί, επίσης, πως η μεγαλύτερη μερίδα των μουσουλμάνων κατοίκων της Θράκης κρατά μεγάλες αποστάσεις από τους τουρκόφρονες, αλλά εξαναγκάζεται -με πάρα πολλούς τρόπους- στην σιωπηλή συνύπαρξη μαζί τους. Τα τζαμιά και οι ψευτομουφτήδες έχουν την τεράστια μερίδα ευθύνης για την τρομοκράτηση των απλών μουσουλμάνων που ζουν στην Θράκη, που αισθάνονται Έλληνες, αλλά και που -ταυτόχρονα με τους χριστιανούς κατοίκους της περιοχής- βιώνουν την πλήρη εγκατάλειψη από την Ελληνική πολιτεία. Η Θράκη κραυγάζει, αλλά οι εκ των Αθηνών κυβερνώντες κωφεύουν επί δεκαετίες, δίνοντας πλέον την εντύπωση πως είτε δεν τους ενδιαφέρει η Θράκη είτε έχουν αποφασίσει ή δεχθεί αποφάσεις (που εγγίζουν ή ξεπερνούν τα όρια της εθνικής καταστροφής) για την Θράκη.
Πηγή: Ας Μιλήσουμε Επιτέλους
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.