Εχουν
περάσει πλέον οι εποχές που οι γυναίκες φορούσαν ρούχα τα οποία ήταν
σχεδιασμένα αποκλειστικά για γυναίκες και ρούχα τα οποία είχαν
σχεδιαστεί αποκλειστικά για άνδρες.
Το να φορέσει μια γυναίκα ανδρική ενδυμασία τη σήμερον ημέρα δεν είναι κάτι πρωτόγνωρο, αφού άπο τις αρχές του 20ου αιώνα οι γυναίκες άρχισαν δειλά δειλά να φοράνε παντελόνια.
Το ίδιο όμως δεν ίσχυε και για τους άνδρες, δηλαδή να φορέσουν μια φούστα, εκτός αν ήσουν σκοτσέζος με την τοπική ενδυμασία, η την φουστανέλα η οποία υιοθετήθηκε ως επίσημη ελληνική ενδυμασία μέχρι την δεκαετία του 1890 όπου φοριόταν στην Ελλάδα.
Οι εποχές αυτές έχουν παρέλθει. Τότε ο άνδρας δεν λεγόταν θηλυπρεπής επειδή φορούσε φούστα - εκτός βέβαια αν ήσουν ο Σακης Ρούβας που το τόλμησε στα τέλη της δεκαετίας του 90.
Σήμερα η Νέα τάξη Πραγμάτων προωθεί το πρότυπο της ανδρογυναίκας και των γυναικωτών. Η εταιρεία ρούχων ΖΑΡΑ έχει φροντίσει να υιοθετήσει αυτά τα επαίσχυντα πρότυπα, παρουσιάζοντας την νέα κολεξιόν "Ungendered" (χωρίς φύλο) η οποία είναι απροσδιορίστου φύλου.
Ο ισπανικός γίγαντας, που ανήκει στην Inditex, ενώνει την κίνηση ανάμειξης των δύο φύλων με την απελευθέρωση μιας συλλογής 16 unisex ενδυμάτων, συμπεριλαμβανομένων τζιν, σορτς, μπλούζες, πουκάμισα και σακάκια - όλα σε ουδέτερα χρώματα (μαύρο, λευκό, γκρι).
Η σειρά έχει ως πρότυπα από τους άνδρες και τις γυναίκες και δεν επισημαίνεται με το φύλο.
Τα μοντέλα "χωρίς φύλο" συνεχίζουν να προωθούνται από ονόματα σχεδιαστών και εκστρατείες μόδας τα οποία γίνονται ολοένα και πιο ουδέτερα, με παράδειγμα τον ηθοποιό Τζέιντεν Σμιθ που εμφανίζεται στην τελευταία γυναικεία διαφήμιση της γαλλικής εταιρείας Louis Vuitton με φούστα.
H ειδική ενότητα στην ιστοσελίδα του ΖΑΡΑ η οποία ονομάζεται "χωρίς φύλο/γένος" επικροτήθηκε από ιστοσελίδες που προωθούν την ομοφυλοφιλία.
Το να φορέσει μια γυναίκα ανδρική ενδυμασία τη σήμερον ημέρα δεν είναι κάτι πρωτόγνωρο, αφού άπο τις αρχές του 20ου αιώνα οι γυναίκες άρχισαν δειλά δειλά να φοράνε παντελόνια.
Το ίδιο όμως δεν ίσχυε και για τους άνδρες, δηλαδή να φορέσουν μια φούστα, εκτός αν ήσουν σκοτσέζος με την τοπική ενδυμασία, η την φουστανέλα η οποία υιοθετήθηκε ως επίσημη ελληνική ενδυμασία μέχρι την δεκαετία του 1890 όπου φοριόταν στην Ελλάδα.
Οι εποχές αυτές έχουν παρέλθει. Τότε ο άνδρας δεν λεγόταν θηλυπρεπής επειδή φορούσε φούστα - εκτός βέβαια αν ήσουν ο Σακης Ρούβας που το τόλμησε στα τέλη της δεκαετίας του 90.
Σήμερα η Νέα τάξη Πραγμάτων προωθεί το πρότυπο της ανδρογυναίκας και των γυναικωτών. Η εταιρεία ρούχων ΖΑΡΑ έχει φροντίσει να υιοθετήσει αυτά τα επαίσχυντα πρότυπα, παρουσιάζοντας την νέα κολεξιόν "Ungendered" (χωρίς φύλο) η οποία είναι απροσδιορίστου φύλου.
Ο ισπανικός γίγαντας, που ανήκει στην Inditex, ενώνει την κίνηση ανάμειξης των δύο φύλων με την απελευθέρωση μιας συλλογής 16 unisex ενδυμάτων, συμπεριλαμβανομένων τζιν, σορτς, μπλούζες, πουκάμισα και σακάκια - όλα σε ουδέτερα χρώματα (μαύρο, λευκό, γκρι).
Η σειρά έχει ως πρότυπα από τους άνδρες και τις γυναίκες και δεν επισημαίνεται με το φύλο.
Τα μοντέλα "χωρίς φύλο" συνεχίζουν να προωθούνται από ονόματα σχεδιαστών και εκστρατείες μόδας τα οποία γίνονται ολοένα και πιο ουδέτερα, με παράδειγμα τον ηθοποιό Τζέιντεν Σμιθ που εμφανίζεται στην τελευταία γυναικεία διαφήμιση της γαλλικής εταιρείας Louis Vuitton με φούστα.
H ειδική ενότητα στην ιστοσελίδα του ΖΑΡΑ η οποία ονομάζεται "χωρίς φύλο/γένος" επικροτήθηκε από ιστοσελίδες που προωθούν την ομοφυλοφιλία.
atheatignosi
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.