• ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

    Τρίτη 19 Μαΐου 2015

    Εγώ δεν είμαι barcode, ούτε αριθμός.. Είμαι ένα ΕΜΠΟΔΙΟ

    Για να κατανοήσεις αυτό το άρθρο πρέπει ν αποβάλεις από πάνω σου κάθε σκοτεινό συναίσθημα..
    Να μην νιώθεις ο εαυτό σου αλλά θέλω να ανακαλύψεις από μέσα σου τα αρχέγονα συναισθήματα των αξιών και της ανθρωπιάς...


    Μπορεί να μπερδευτείς λίγο αλλά δεν πειράζει...Δεν μπορούν πολλοί ν ακολουθήσουν τον συνειρμό μου!


    Ήθελα να σου μιλήσω για τον πόλεμό μου.. Δυό λόγια.. Δεν θα σε καθυστερήσω πολύ από τις δικές σου σκέψεις...

    Είμαι Έλλην, νιώθω Έλλην και είμαι περήφανος που είμαι Έλλην..
    Μην με παρεξηγείς όταν σου λέω ότι είμαι κατά του εθνικισμού..

    Ο εχθρός δεν θέλει να καταστρέψει μόνο την Ελλάς...Θέλει να καταστρέψει κάθε ίχνος ελευθερίας και ανθρωπιάς πάνω στο πλανήτη... Ο στόχος είμαστε ΟΛΟΙ

    Δεν έχει σημασία γι αυτούς εάν είσαι Έλληνας, Αλβανός, Τούρκος, Αμερικάνος... Γι αυτούς είσαι ένα barcode...Ένας αριθμός...Μία σταγόνα αίμα από την μπογιά του κόκκινου χαλιού που θέλουν να στρώσουν για να πετύχουν το σχέδιό τους...

    Εγώ δεν είμαι barcode, ούτε αριθμός.. Είμαι ένα ΕΜΠΟΔΙΟ! Είμαι το λάθος συστατικό σε μία σάλτσα που μπορεί να καταστρέψει όλη τη συνταγή..

    Πάνω απ όλα είμαι ΑΝΘΡΩΠΟΣ και παλεύω για όλο το πλανήτη ανεξαρτήτου εθνικότητας και χρώματος!
    Ο δικός μου πόλεμος λοιπόν γίνεται για την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ!
    Την δική μου, την δική σου αλλά και όλων των Ανθρώπων παγκοσμίως!

    Όταν πατάξεις από πάνω σου το μίσος, την έχθρα, τον φόβο και δυναμώσεις με αγάπη, στοργή και καλοσύνη τότε και μόνον τότε θα είσαι Ελεύθερος! Θα γίνεις και σύ ΕΜΠΟΔΙΟ!
    ΕΜΠΟΔΙΟ ΣΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥΣ!

    Εγώ είμαι εδώ για να σε βοηθήσω...
    Είμαστε ΟΛΟΙ αδέρφια..
    Ήρθε ο καιρός ν αρχίσουμε να πράττουμε ανάλογα..

    Αχιλλέας Ηροδότου


    iplani.blogspot.gr

    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.

    Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

    ΔΙΑΦΟΡΑ

    ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

    Από το Blogger.

    ΣΕΝΑΡΙΑ