• ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

    Κυριακή 13 Φεβρουαρίου 2011

    48 ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ ΚΑΙ 113 ΣΕ ΚΡΙΣΙΜΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΝΤΑΤΙΚΗ ΑΠΟ ΤΟΝ Η1Ν1 ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ...



    Πριν μιά εβοδαμάδα περίπου καταγράφαμε τους 33 νεκρούς που έδινε του Υπουργείο Υγείας από την γρίπη Η1Ν1 (ΚΛΙΚ  ΕΔΩ) και απορούσαμε δια του ύφους μας με την
    απαθή στάση των επικοινωνιακών μηχανισμών του καθεστώτος για το ζήτημα. Σήμερα οι νεκροί σύμφωνα πάντα με τα επίσημα στοιχεία έχουν φτάσει τους 48 ενώ αλλοι 113 βρίσκονται σε κρίσιμη κατάσταση στις εντατικές όλης της χώρας. Όμως μην ανησυχείτε ακόμη... Αυτό συνεχίζει να λέει με την απάθεια της η επίσημη "Πολιτεία" που δεν δείχνει να ενδιαφέρεται για τις απώλειες...


    ΠΗΓΗ: http://www.stoxos.gr/2011/02/48-113-11.html

    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.

    Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

    ΔΙΑΦΟΡΑ

    ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

    Από το Blogger.

    ΣΕΝΑΡΙΑ