• ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

    Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2015

    ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΕΣΩΖΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ; Εκλεκτηκε βουλευτής για 8 μήνες και χρεοκόπησε!

    «Από την πολιτική βγαίνω χρεοκοπημένος. Έχω χρέη. Δεν μου έμεινε φράγκο» σημείωσε ο ηθοποιός Νίκος Ορφανός και συμπλήρωσε: «Έδωσα όλα...

    «Από την πολιτική βγαίνω χρεοκοπημένος. Έχω χρέη. Δεν μου έμεινε φράγκο» σημείωσε ο ηθοποιός Νίκος Ορφανός και συμπλήρωσε: «Έδωσα όλα μου τα λεφτά στο κόμμα, χρωστάω ακόμη στους μαστόρους που έφτιαξαν το γραφείο μου, χρωστάω στον ΟΤΕ ακόμη λογαριασμούς».

    Υ.Γ. Ο καήμενος τις πληρωσε χρυσάφι τις selfie που εβγαζε στη βουλή!



    ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ από πρώην βουλευτή του Ποτάμη Χρωστάω παντού, έδωσα όλα τα λεφτά στο κόμμα!

    Διαβάσαμε ολοι χθες την δήλωση του Νίκου Ορφανού που δήλωσε οτι από την πολιτική βγήκε χρεοκοπημένος, έδωσε όλα του τα λεφτά στο κόμμα, χρωστάει ακόμη στους μαστόρους που έφτιαξαν το γραφείο του, στον ΟΤΕ ακόμη και λογαριασμούς.

    Αυτο που ελάχιστοι πρόσεξαν ηταν πως είπε οτι εδωσε ολα τα λεφτά του στο κόμμα. Τι συμβαίνει στα ταμεία του κόμματος;
    Που πήγαν ολα αυτα τα λεφτά; Το ποτάμι δεν ειναι το κομμα που δεν εχει τοπικές οργανώσεις και συνεπώς δεν εχει και εξοδα;
    Το ποτάμι δεν είναι που στις ευρωεκλογές είχε τυπώσει φτηνά ψηφοδελτια για οικονομία και κατηγορούσε τους υπόλοιπους για σπατάλες;
    olympia.gr

    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.

    Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

    ΔΙΑΦΟΡΑ

    ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

    Από το Blogger.

    ΣΕΝΑΡΙΑ