Η κυβέρνηση, σύμφωνα με νέα νομοθετική ρύθμιση, έχει σκοπό να παράσχει στους λαθρομετανάστες, τη δωρεάν και άνευ εξετάσεων εισαγωγή τους σε τμήματα του Πανεπιστημίου Αιγαίου, ύστερα από πρόταση του ιδρύματος. Μέσα στις παροχές της ρύθμισης περιλαμβάνεται η σίτιση, στέγαση και η εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας.
Η συγκεκριμένη κίνηση προκάλεσε αντιδράσεις στην πλευρά της αντιπολίτευσης, με τον βουλευτή της ΝΔ και Δωδεκανήσων Μάνο Κόνσολα να καταθέτει ερώτηση στη βουλή.
Η ερώτηση του είχε θέμα: «Ποιες είναι οι προτεραιότητες του υπ.Παιδείας; Η ίδρυση και λειτουργία των ελληνόφωνων και αγγλόφωνων πανεπιστημιακών τμημάτων διοίκησης τουρισμού σε Ρόδο και Ρέθυμνο ή η κατ΄εξαίρεση και άνευ εξετάσεων εισαγωγή προσφύγων και παράνομων μεταναστών σε σχολές του Πανεπιστημίου Αιγαίου με νομοθετική ρύθμιση;»
Στην ερώτηση του ο βουλευτής της ΝΔ κάνει λόγο για:
«με μεγάλη έκπληξη πληροφορηθήκαμε ότι το υπουργείο Παιδείας, προσανατολίζεται σε συνεργασία με το υπουργείο Μεταναστευτικής Πολιτικής και μετά από πρόταση του Πανεπιστημίου Αιγαίου, στην κατάθεση νομοθετικής ρύθμισης για την κατ’ εξαίρεση εισαγωγή και άνευ εξετάσεων, προσφύγων ή παράνομων μεταναστών που αιτούνται άσυλο, στις σχολές του Πανεπιστημίου Αιγαίου, σε Ρόδο, Μυτιλήνη, Χίο, Σάμο και Σύρο».
Ενώ στη συνέχεια υπογραμμίζει ότι:
«Προκαλεί ιδιαίτερη εντύπωση η συγκεκριμένη επιλογή αν τη συγκρίνουμε με την επιλογή του υπουργείου Παιδείας να ακυρώσει, στην πράξη, και να παραπέμψει στις καλένδες τη νομοθετική ρύθμιση της προηγούμενης κυβέρνησης για την ίδρυση πανεπιστημιακών τμημάτων διοίκησης τουρισμού, ενός ελληνόφωνου και ενός αγγλόφωνου με καταβολή διδάκτρων, στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου στη Ρόδο και στο Πανεπιστήμιο Κρήτης στο Ρέθυμνο»
Ταυτόχρονα ο βουλευτής Δωδεκανήσων αναφέρεται και στα ακόλουθα 4 ζητήματα:
1. Η γλώσσα. Οι πρόσφυγες και οι παράνομοι μετανάστες θα πρέπει να ενταχθούν παράλληλα και σε τμήματα εκμάθησης της γλώσσας, κάτι που σημαίνει νέες δαπάνες. Ποιος θα τις καλύψει τη στιγμή που όλα σχεδόν τα ΑΕΙ αντιμετωπίζουν τεράστια οικονομικά προβλήματα;
2. Η φοιτητική στέγη. Πού θα διαμένουν όλοι αυτοί, με δεδομένο ότι στερούνται της οικονομικής δυνατότητας; Είναι δυνατόν τη στιγμή που δεν έχει λυθεί το πρόβλημα της φοιτητικές στέγης στη Ρόδο και οι Έλληνες φοιτητές να αναγκάζονται να πληρώνουν ενοίκιο, το υπουργείο Παιδείας να θέτει άλλες προτεραιότητες;
3. Ο κίνδυνος να λειτουργήσει η συγκεκριμένη νομοθετική ρύθμιση ως πόλος έλξης για να έρθουν στη χώρα μας χιλιάδες νέοι πρόσφυγες και παράνομοι μετανάστες.
4. Η έλλειψη στρατηγικού και αναπτυξιακού σχεδιασμού για την τριτοβάθμια εκπαίδευση και ιδιαίτερα για την μετατροπή της Ελλάδας σε πυλώνα της τουριστικής εκπαίδευσης και στην προσέλκυση αλλοδαπών φοιτητών, με δίδακτρα, προκειμένου να διασφαλιστεί η οικονομική αυτοτέλεια των πανεπιστημίων μας.
voicenews.gr
Η συγκεκριμένη κίνηση προκάλεσε αντιδράσεις στην πλευρά της αντιπολίτευσης, με τον βουλευτή της ΝΔ και Δωδεκανήσων Μάνο Κόνσολα να καταθέτει ερώτηση στη βουλή.
Η ερώτηση του είχε θέμα: «Ποιες είναι οι προτεραιότητες του υπ.Παιδείας; Η ίδρυση και λειτουργία των ελληνόφωνων και αγγλόφωνων πανεπιστημιακών τμημάτων διοίκησης τουρισμού σε Ρόδο και Ρέθυμνο ή η κατ΄εξαίρεση και άνευ εξετάσεων εισαγωγή προσφύγων και παράνομων μεταναστών σε σχολές του Πανεπιστημίου Αιγαίου με νομοθετική ρύθμιση;»
Στην ερώτηση του ο βουλευτής της ΝΔ κάνει λόγο για:
«με μεγάλη έκπληξη πληροφορηθήκαμε ότι το υπουργείο Παιδείας, προσανατολίζεται σε συνεργασία με το υπουργείο Μεταναστευτικής Πολιτικής και μετά από πρόταση του Πανεπιστημίου Αιγαίου, στην κατάθεση νομοθετικής ρύθμισης για την κατ’ εξαίρεση εισαγωγή και άνευ εξετάσεων, προσφύγων ή παράνομων μεταναστών που αιτούνται άσυλο, στις σχολές του Πανεπιστημίου Αιγαίου, σε Ρόδο, Μυτιλήνη, Χίο, Σάμο και Σύρο».
Ενώ στη συνέχεια υπογραμμίζει ότι:
«Προκαλεί ιδιαίτερη εντύπωση η συγκεκριμένη επιλογή αν τη συγκρίνουμε με την επιλογή του υπουργείου Παιδείας να ακυρώσει, στην πράξη, και να παραπέμψει στις καλένδες τη νομοθετική ρύθμιση της προηγούμενης κυβέρνησης για την ίδρυση πανεπιστημιακών τμημάτων διοίκησης τουρισμού, ενός ελληνόφωνου και ενός αγγλόφωνου με καταβολή διδάκτρων, στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου στη Ρόδο και στο Πανεπιστήμιο Κρήτης στο Ρέθυμνο»
Ταυτόχρονα ο βουλευτής Δωδεκανήσων αναφέρεται και στα ακόλουθα 4 ζητήματα:
1. Η γλώσσα. Οι πρόσφυγες και οι παράνομοι μετανάστες θα πρέπει να ενταχθούν παράλληλα και σε τμήματα εκμάθησης της γλώσσας, κάτι που σημαίνει νέες δαπάνες. Ποιος θα τις καλύψει τη στιγμή που όλα σχεδόν τα ΑΕΙ αντιμετωπίζουν τεράστια οικονομικά προβλήματα;
2. Η φοιτητική στέγη. Πού θα διαμένουν όλοι αυτοί, με δεδομένο ότι στερούνται της οικονομικής δυνατότητας; Είναι δυνατόν τη στιγμή που δεν έχει λυθεί το πρόβλημα της φοιτητικές στέγης στη Ρόδο και οι Έλληνες φοιτητές να αναγκάζονται να πληρώνουν ενοίκιο, το υπουργείο Παιδείας να θέτει άλλες προτεραιότητες;
3. Ο κίνδυνος να λειτουργήσει η συγκεκριμένη νομοθετική ρύθμιση ως πόλος έλξης για να έρθουν στη χώρα μας χιλιάδες νέοι πρόσφυγες και παράνομοι μετανάστες.
4. Η έλλειψη στρατηγικού και αναπτυξιακού σχεδιασμού για την τριτοβάθμια εκπαίδευση και ιδιαίτερα για την μετατροπή της Ελλάδας σε πυλώνα της τουριστικής εκπαίδευσης και στην προσέλκυση αλλοδαπών φοιτητών, με δίδακτρα, προκειμένου να διασφαλιστεί η οικονομική αυτοτέλεια των πανεπιστημίων μας.
voicenews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.