Το σκοτάδι συχνά αντιμετωπίζεται ως κάτι κακό, ένα τεράστιο άγνωστο και ο τελευταίος πνευματικός εχθρός. Αλλά μια από τις κορυφαίες θεολόγους της Αμερικής πιστεύει, ότι μπορεί να μας σώσει όλους.
Από τη στιγμή που ο Θεός είπε, «Γενηθήτω φως," στη Γραφή βαπτίσθηκε ως ιερό φως και το σκοτάδι καταδικάστηκε στην κόλαση. Η χριστιανική λειτουργία εμπότισε το θέμα στους αιώνες που ακολούθησαν. Το Βιβλίο της κοινής προσευχής αντιμετωπίζει τον Θεό ως "Το Φώς" και ικετεύει, "Είσαι το φως μας στο σκοτάδι, Κύριε."
Το Κατά Ιωάννην Ευαγγέλιο 12 λέει: Πάλι λοιπόν τους μίλησε ο Ιησούς, λέγοντας: «Εγώ είμαι το φως του κόσμου. Εκείνος που ακολουθεί εμένα δε θα περπατήσει στο σκοτάδι, αλλά θα έχει το φως της ζωής».
Μια άλλη φορά είπε “Εγώ ήλθον φως στον κόσμον για να μη μείνει στο σκοτάδι
καθένας που πιστεύει σε μένα” Ιωάννης ιβ’ 46.
Ο Ιωάννης στο Ευαγγέλιό του γράφει “ Εν αυτώ ήτο ζωή και η ζωή ήτο το φως των
ανθρώπων” - α’ 4 και “Ήτο το φως το αληθινό το οποίο φωτίζει πάντα άνθρωπο που
έρχεται στον κόσμο” α’ 9.
Ας δούμε όμως τι λέει η μεγαλοθεολόγος Μπάρμπαρα Μπράουν Τέιλορ που το βλέπει διαφορετικά. ΄
Όπως αδύνατο είναι να φανταστεί κανείς την πίστη , χωρίς φως , είναι εξίσου δύσκολο να φανταστούμε έναν κόσμο χωρίς το σκοτάδι. Διδάσκουμε το φόβο του σκότους στα παιδιά όταν οι γονείς ανάβουν φωτάκια νυκτός στο μπάνιο για να τρομάξουν μακριά τα τέρατα στη ντουλάπα.
Καθώς μεγαλώνουμε , τα τέρατα παίρνουν διαφορετική μορφή : το σκοτάδι κατεβαίνει καλώντας μας ότι ένα αγαπημένο πρόσωπο έχει καρκίνο , οι μήνες ανεργίας , ένα παιδί με έναν εθισμό ή μια αναπάντητη προσευχή .
Η Τέιλορ επισημαίνει ότι το σκοτάδι ήταν συχνά η ρύθμιση για τις πλησιέστερες συναντήσεις της ανθρωπότητας με το θείο.
Ο Θεός εμφανίστηκε στον Αβραάμ τη νύχτα και του υποσχέθηκε απογόνους πιο πολλούς από τα αστέρια . Η έξοδος από την Αίγυπτο συνέβη τη νύχτα . Ο Θεός συνάντησε τον Μωυσή στο πυκνό σκοτάδι πάνω από το Όρος Σινά για να του παραδώσει τις Δέκα Εντολές.
Ο Ιησούς γεννήθηκε κάτω από ένα αστέρι και αναστήθηκε στο σκότος του σπηλαίου.
Αυτό εμφανίζεται στο τεύχος του TIME στις 28 Απρίλη 2014.
Ακολουθεί απόσπασμα από : Μητρική εταιρεία τόμος 27 - Γιατί και πώς ζούν ανάμεσά μας.
Η φιλοσοφία της κόλασης και του σκότους διδάσκεται και από τους Νεοεποχίτες Θεολόγους προωθόντας τη νέα εκκλησία της πανθρησκείας. Οι θεωρίες τους είναι γραμμένες στη μαύρη βίβλο των Μπαχομέχ . Ο Θεός που αποτελείται από το καλό και το κακό , το φώς και το σκοτάδι .
Στον Χριστό δεν υπάρχει σκοτάδι . Αντίθετα , στον πυρήνα της επερχόμενης πανθρησκείας , ανακαλύπτουμε ότι ο Σατανάς και ο Θεός - το μαύρο και το άσπρο , το καλό και το κακό - είναι άρρηκτα συνδεδεμένα και ότι ο Σατανάς είναι η απλή αντίστροφή του Ιεχωβά.
atheatignosi
Από τη στιγμή που ο Θεός είπε, «Γενηθήτω φως," στη Γραφή βαπτίσθηκε ως ιερό φως και το σκοτάδι καταδικάστηκε στην κόλαση. Η χριστιανική λειτουργία εμπότισε το θέμα στους αιώνες που ακολούθησαν. Το Βιβλίο της κοινής προσευχής αντιμετωπίζει τον Θεό ως "Το Φώς" και ικετεύει, "Είσαι το φως μας στο σκοτάδι, Κύριε."
Το Κατά Ιωάννην Ευαγγέλιο 12 λέει: Πάλι λοιπόν τους μίλησε ο Ιησούς, λέγοντας: «Εγώ είμαι το φως του κόσμου. Εκείνος που ακολουθεί εμένα δε θα περπατήσει στο σκοτάδι, αλλά θα έχει το φως της ζωής».
Μια άλλη φορά είπε “Εγώ ήλθον φως στον κόσμον για να μη μείνει στο σκοτάδι
καθένας που πιστεύει σε μένα” Ιωάννης ιβ’ 46.
Ο Ιωάννης στο Ευαγγέλιό του γράφει “ Εν αυτώ ήτο ζωή και η ζωή ήτο το φως των
ανθρώπων” - α’ 4 και “Ήτο το φως το αληθινό το οποίο φωτίζει πάντα άνθρωπο που
έρχεται στον κόσμο” α’ 9.
Ας δούμε όμως τι λέει η μεγαλοθεολόγος Μπάρμπαρα Μπράουν Τέιλορ που το βλέπει διαφορετικά. ΄
Όπως αδύνατο είναι να φανταστεί κανείς την πίστη , χωρίς φως , είναι εξίσου δύσκολο να φανταστούμε έναν κόσμο χωρίς το σκοτάδι. Διδάσκουμε το φόβο του σκότους στα παιδιά όταν οι γονείς ανάβουν φωτάκια νυκτός στο μπάνιο για να τρομάξουν μακριά τα τέρατα στη ντουλάπα.
Καθώς μεγαλώνουμε , τα τέρατα παίρνουν διαφορετική μορφή : το σκοτάδι κατεβαίνει καλώντας μας ότι ένα αγαπημένο πρόσωπο έχει καρκίνο , οι μήνες ανεργίας , ένα παιδί με έναν εθισμό ή μια αναπάντητη προσευχή .
Η Τέιλορ επισημαίνει ότι το σκοτάδι ήταν συχνά η ρύθμιση για τις πλησιέστερες συναντήσεις της ανθρωπότητας με το θείο.
Ο Θεός εμφανίστηκε στον Αβραάμ τη νύχτα και του υποσχέθηκε απογόνους πιο πολλούς από τα αστέρια . Η έξοδος από την Αίγυπτο συνέβη τη νύχτα . Ο Θεός συνάντησε τον Μωυσή στο πυκνό σκοτάδι πάνω από το Όρος Σινά για να του παραδώσει τις Δέκα Εντολές.
Ο Ιησούς γεννήθηκε κάτω από ένα αστέρι και αναστήθηκε στο σκότος του σπηλαίου.
Αυτό εμφανίζεται στο τεύχος του TIME στις 28 Απρίλη 2014.
Ακολουθεί απόσπασμα από : Μητρική εταιρεία τόμος 27 - Γιατί και πώς ζούν ανάμεσά μας.
Η φιλοσοφία της κόλασης και του σκότους διδάσκεται και από τους Νεοεποχίτες Θεολόγους προωθόντας τη νέα εκκλησία της πανθρησκείας. Οι θεωρίες τους είναι γραμμένες στη μαύρη βίβλο των Μπαχομέχ . Ο Θεός που αποτελείται από το καλό και το κακό , το φώς και το σκοτάδι .
Στον Χριστό δεν υπάρχει σκοτάδι . Αντίθετα , στον πυρήνα της επερχόμενης πανθρησκείας , ανακαλύπτουμε ότι ο Σατανάς και ο Θεός - το μαύρο και το άσπρο , το καλό και το κακό - είναι άρρηκτα συνδεδεμένα και ότι ο Σατανάς είναι η απλή αντίστροφή του Ιεχωβά.
atheatignosi
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.