• ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

    Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012

    Πύρρος Δήμας: «Πριν ήμουν ο Πύρρος όλων των Ελλήνων και τώρα είμαι μοιρασμένος..»

    Dimas Pirros-1-NAI

    Μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη παραχώρησε ο Ολυμπιονίκης και βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Πύρρος Δήμας, κατά την επίσκεψή του στα Ιωάννινα, στα πλαίσια του περιφερειακού πρωταθλήματος άρσης βαρών. Την συνέντευξή δημοσιεύει η τοπική αθλητική ιστοσελίδα passports. Μπορεί η συνέντευξή να επικεντρώνεται σε αθλητικά ζητήματα, ωστόσο ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει η απάντηση σε μια πολιτική ερώτηση του δημοσιογράφου:
    Ερώτηση: Στις πρόσφατες εκλογές ήσασταν επικεφαλής του ψηφοδελτίου επικρατείας του ΠΑΣΟΚ. Για έναν αθλητή όπως εσάς αποτελεί ρίσκο η ενασχόληση σας με την πολιτική; Υπάρχει τριβή στο μύθο που λέγεται "Πύρρος Δήμας";
    Πύρρος Δήμας: «Αν σκεφτόμουν την υστεροφημία μου θα έλεγα όχι. Ήμουν στην Αμερική όταν είπα το ναι. Ακούγοντας όλα αυτά που έλεγαν για την Ελλάδα ανατρίχιαζα και τσαντιζόμουν. Έλεγα μέσα μου "και εμείς μπορούμε". Σίγουρα σαν πολιτικός δεν έχω εμπειρία. Στα διοικητικά της ομοσπονδίας ήταν οι πρώτες μου εμπειρίες τα 4 τελευταία χρόνια.
    » Προσπαθώ να αντιληφθώ το πως λειτουργεί η πολιτική και ο σκοπός μου είναι να βοηθήσω. Μπήκα με καλή διάθεση για τη χώρα μου. Έτσι το σκέφτηκα για να βοηθήσω τη χώρα μου. Σίγουρα δεν θα μου βγει σε καλό από την άποψη ότι πριν ήμουν ο Πύρρος όλων των Ελλήνων και τώρα είμαι μοιρασμένος. Είναι όπως ο Ολυμπιακός και ο Παναθηναϊκός.
    » Βέβαια από την άλλη, έχω δώσει πολλές χαρές σε αυτόν τον κόσμο. Μπαίνω στο μετρό και στο λεωφορείο χωρίς συνοδεία και ο κόσμος με χαιρετάει και με αγκαλιάζει. Τους έχω δώσει πολλές χαρές και δεν πιστεύω ότι με βλέπουν σαν πολιτικό. Αυτό βλέπω μέχρι στιγμής αλλά είναι νωρίς να έχω πλήρη άποψη. Θα σας πω στην επόμενη συνέντευξη».




    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.

    Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

    ΔΙΑΦΟΡΑ

    ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

    Από το Blogger.

    ΣΕΝΑΡΙΑ