Τη δίοδο προς την Ελλάδα, που τραβάει σαν μαγνήτης ό,τι παλιό μικρό -κυρίως- diesel δε θέλουν οι Ευρωπαίοι, έχουν βρει οι έμποροι μεταχειρισμένων αυτοκινήτων.
ΤΟΥ ΤΑΚΗ ΤΡΑΚΟΥΣΕΛΛΗ
Φυσικά μεγάλη μερίδα των εγχώριων ανεξάρτητων εμπόρων με ιδιαίτερη χαρά λόγω χαμηλού κόστους δέχονται αυτά τα αυτοκίνητα, τα οποία αφού τα… καθαρίσουν από πολλά χιλιόμετρα κ.λπ., τα ρίχνουν στην Ελληνική αγορά προς πώληση.
Η τεράστια ζήτηση που έχει δημιουργηθεί στην Ελλάδα για αυτά τα αυτοκίνητα -οι πωλήσεις το 2017 ξεπέρασαν τις 44.000- έχει διευκολύνει τις αγορές που θέλουν να ξεφορτωθούν τα παλιά αυτοκίνητα, τα οποία προ Ελληνικής κρίσης τα έστελναν συνήθως σε Αφρικανικές χώρες.
Η δίοδος αυτή προς την Ελλάδα συνήθως περνάει από τη Βουλγαρία, η οποία φυσικά δεν κάνει κανέναν έλεγχο στα εισερχόμενα οχήματα, ακόμα δε περισσότερο στα εξερχόμενα. Οι Βούλγαροι έμποροι αφού κάνουν το πρώτο γύρισμα στα πάμπολλα χιλιόμετρα τα οποία συνήθως έχουν αυτά τα αυτοκίνητα (τα περισσότερα είναι εταιρικά-πωλητών), τα μεταπωλούν σε μερίδα Ελλήνων εμπόρων, οι οποίοι με τη σειρά τους ρίχνουν και άλλο τα χιλιόμετρα και τα πουλούν σαν καινούργια στους Έλληνες υποψήφιους αγοραστές που αναζητούν ένα «μικρό, φθηνό dieselάκι».
Πολλά είναι τα φαινόμενα που έχουν αποκαλυφθεί, με πρόσφατο που ήρθε σε γνώση μας, όταν αγοραστής ενός Toyota Yaris diesel ενημερώθηκε από αντιπρόσωπο ότι το αυτοκίνητό του είχε περάσει από service στην Γαλλία το 2015 έχοντας 85.000 χλμ. Ο ίδιος το αγόρασε από μάντρα στην Ελλάδα, αρχές του 2017 με το κοντέρ του να γράφει 37.000 χλμ.
Σύμφωνα με τις μελέτες που έχουν γίνει, κατά μέσο όρο ένα τέτοιο αυτοκίνητο εισάγεται με 3.000-4.000€ από Γερμανία στην Βουλγαρία, πωλείται στον Έλληνα έμπορο 5.000 με 6.000€, ο οποίος με τη σειρά του το πουλάει στον ανυποψίαστο αγοραστή με σχεδόν το 1/4 των πραγματικών χιλιομέτρων και σε τιμή 9.000 με 10.000€.
Το μεγάλο θύμα όλων αυτών είναι φυσικά ο Ελληνας αγοραστής -όπως ο κάτοχος του Yaris που αναφέραμε- αλλά και το Ελληνικό κράτος που χάνει από τα ταμεία του 200.000.000 ευρώ κάθε χρόνο – ΔΙΑΒΑΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΕΔΩ
newsauto.gr
thesecretrealtruth
ΤΟΥ ΤΑΚΗ ΤΡΑΚΟΥΣΕΛΛΗ
Φυσικά μεγάλη μερίδα των εγχώριων ανεξάρτητων εμπόρων με ιδιαίτερη χαρά λόγω χαμηλού κόστους δέχονται αυτά τα αυτοκίνητα, τα οποία αφού τα… καθαρίσουν από πολλά χιλιόμετρα κ.λπ., τα ρίχνουν στην Ελληνική αγορά προς πώληση.
Η τεράστια ζήτηση που έχει δημιουργηθεί στην Ελλάδα για αυτά τα αυτοκίνητα -οι πωλήσεις το 2017 ξεπέρασαν τις 44.000- έχει διευκολύνει τις αγορές που θέλουν να ξεφορτωθούν τα παλιά αυτοκίνητα, τα οποία προ Ελληνικής κρίσης τα έστελναν συνήθως σε Αφρικανικές χώρες.
Η δίοδος αυτή προς την Ελλάδα συνήθως περνάει από τη Βουλγαρία, η οποία φυσικά δεν κάνει κανέναν έλεγχο στα εισερχόμενα οχήματα, ακόμα δε περισσότερο στα εξερχόμενα. Οι Βούλγαροι έμποροι αφού κάνουν το πρώτο γύρισμα στα πάμπολλα χιλιόμετρα τα οποία συνήθως έχουν αυτά τα αυτοκίνητα (τα περισσότερα είναι εταιρικά-πωλητών), τα μεταπωλούν σε μερίδα Ελλήνων εμπόρων, οι οποίοι με τη σειρά τους ρίχνουν και άλλο τα χιλιόμετρα και τα πουλούν σαν καινούργια στους Έλληνες υποψήφιους αγοραστές που αναζητούν ένα «μικρό, φθηνό dieselάκι».
Πολλά είναι τα φαινόμενα που έχουν αποκαλυφθεί, με πρόσφατο που ήρθε σε γνώση μας, όταν αγοραστής ενός Toyota Yaris diesel ενημερώθηκε από αντιπρόσωπο ότι το αυτοκίνητό του είχε περάσει από service στην Γαλλία το 2015 έχοντας 85.000 χλμ. Ο ίδιος το αγόρασε από μάντρα στην Ελλάδα, αρχές του 2017 με το κοντέρ του να γράφει 37.000 χλμ.
Σύμφωνα με τις μελέτες που έχουν γίνει, κατά μέσο όρο ένα τέτοιο αυτοκίνητο εισάγεται με 3.000-4.000€ από Γερμανία στην Βουλγαρία, πωλείται στον Έλληνα έμπορο 5.000 με 6.000€, ο οποίος με τη σειρά του το πουλάει στον ανυποψίαστο αγοραστή με σχεδόν το 1/4 των πραγματικών χιλιομέτρων και σε τιμή 9.000 με 10.000€.
Το μεγάλο θύμα όλων αυτών είναι φυσικά ο Ελληνας αγοραστής -όπως ο κάτοχος του Yaris που αναφέραμε- αλλά και το Ελληνικό κράτος που χάνει από τα ταμεία του 200.000.000 ευρώ κάθε χρόνο – ΔΙΑΒΑΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΕΔΩ
newsauto.gr
thesecretrealtruth
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.