Πριν από περίπου 30 χρόνια, η Nike είχε συνεργαστεί με τους υπευθύνους της δημοφιλούς ταινίας «Back to the Future» για την μεταφορά των θεατών στον φουτουριστικό κόσμο του 2015. Τότε ο αμερικανικός κολοσσός αθλητικών ειδών καλούνταν να σχεδιάσει ένα ζευγάρι παπούτσια, με δυνατότητες που θα παρέπεμπαν στο μακρινό και τεχνολογικά προηγμένο μέλλον. Τα Nike Mag μάγεψαν τους λάτρεις του είδους και πλέον αποτελούν… πραγματικότητα.
Διαθέσιμα κατόπιν δημοπρασίας το 2016
Σύμφωνα με την εταιρεία, τα αθλητικά παπούτσια από το μέλλον που δένουν μόνα τους, αναμένεται να διατεθούν την άνοιξη του 2016 σε περιορισμένο αριθμό μέσω δημοπρασίας. Τα έσοδα θα προσφερθούν στο Ίδρυμα Μάικλ Τζ. Φοξ για την Έρευνα της νόσου Πάρκινσον, που δημιούργησε το 2000 ο ίδιος ο ηθοποιός ο οποίος πάσχει από την νόσο.
«Αν και το όλο πρότζεκτ ξεκίνησε ως μέρος μιας ταινίας επιστημονικής φαντασίας, είμαστε υπερήφανοι που καταφέραμε να κάνουμε την φαντασία πραγματικότητα» δήλωσε ο αντιπρόεδρος δημιουργικών προγραμμάτων του αμερικανικού κολοσσού, Τίνκερ Χάτφιλντ.
Power laces εν δράσει
Τα φουτουριστικά αθλητικά παπούτσια, πέρα από τον εντυπωσιακό φωτισμό, διαθέτουν ένα καινοτόμο σύστημα «αυτόματου» δεσίματος των κορδονιών στο πάτημα ενός κουμπιού. Το μυστικό κρύβεται στα καινοτόμα κορδόνια ή αλλιώς power laces. Το μόνο που έχει να κάνει ο κάτοχος των προηγμένων παπουτσιών είναι να τα φορέσει στα πόδια του και στην συνέχεια να πατήσει το ειδικό κουμπί στο πλάι το οποίο επιτρέπει στα κορδόνια να σφίγγουν, αγκαλιάζοντας ιδανικά το πόδι του.
«Πρόκειται για μια τεχνολογία που θα μπορούσε να ωφελήσει ιδιαίτερα τους αθλητές» αναφέρει από την πλευρά του ο πρόεδρος και διευθύνοντας σύμβουλος της Nike, Μαρκ Πάρκερ.
H εταιρεία αθλητικών ειδών θεωρεί ότι η τεχνολογία των power laces βρίσκεται ακόμα στην αρχή και ότι στην παρούσα φάση δοκιμάζονται σε μια ευρεία γκάμα αθλημάτων. Στόχος της εταιρείας είναι να επενδύσει σε κάτι τέτοιο, το οποίο θα μπορούσε να αποτελέσει το μέλλον των αθλητικών παπουτσιών – τουλάχιστον για την ώρα.
«Το όραμά μας για το μέλλον έγινε πραγματικότητα. Ένα προϊόν που ζωντανεύει και προσφέρει στον καταναλωτή άνεση όταν εκείνος την ζητήσει ή ένα προϊόν το οποίο αισθάνεται τις ανάγκες του και προσαρμόζεται στα μέτρα του βρίσκεται καθοδόν» καταλήγει ο Μαρκ Πάρκερ.
Ειρήνη Βενιού
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.