Οι αριστεροί γυμνοσάλιαγκες του Σύριζα, οι οποίοι έλαβαν κάποιο αξίωμα στην συγκυβέρνηση Σύριζα- Ανέλ στην προσπάθεια τους να γλύφουν επ αόριστον τα αφεντικά τους για μια ανώτερη θέση σε μια Υπουργική καρέκλα, συνεχίζουν το ανθελληνικό τους παραλήρημα είς υγείαν της Νέας Τάξης Πραγμάτων ώστε να προωθήσουν σύμφωνα με την Ατζέντα 21 την νέα γενιά αμόρφωτων ανθρώπων.
Ο λόγος γίνεται για τον Υπουργό Παιδείας Νίκο Φίλη, ο οποίος, μετά από την επερχόμενη κατάργηση των Θρησκευτικών σε μάθημα Θρησκειολογίας, προμηνύει και την κατάργηση του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής στο Δημοτικό.
Ουδέ ποτέ αυτός ο άνθρωπος έχει διδαχτεί την έννοια του "νους υγιής εν σώματι υγιή" αν κρίνουμε από την πλαδαρότητα που τον διακρίνει και τις ανύπαρκτες πνευματικές του δυνάμεις.
Παρακάτω, θα διαβάσουμε τι δήλωσε ο Υπουργός στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής:
« Εχουμε ένα σχολείο που έχει παραφορτωθεί με διάφορα μαθήματα, συχνά εις βάρος του κύριου προγράμματος του σχολείου. Και αυτό πρέπει να το δούμε. Είναι ένα σχόλιο το οποίο κάθε χρόνο ξοδεύει πολλά χρήματα για βιβλία τα οποία δεν διδάσκονται στα σχολεία.»
«Όσοι έχετε κάποια στιγμή σχέση με το Δημοτικό, θα ξέρετε ότι υπάρχει για παράδειγμα βιβλίο γυμναστικής στο Δημοτικό. Ουδείς το άνοιξε ποτέ. Δεν διανοήθηκε γυμναστής να ανοίξει βιβλίο γυμναστικής για να κάνει μάθημα στα παιδιά. Μοιράστηκε σε όλα τα παιδιά όμως.»
«Θα μπορούσα και άλλες τέτοιες περιπτώσεις να αναφέρω, δεν θέλω να κάνω τώρα μια αναφορά, που μπορεί να αδικήσει την εκπαίδευση, πάντως υπάρχει ένα ζήτημα να δούμε, ποια μαθήματα διδασκόμαστε, πώς τα διδασκόμαστε, ποια είναι η διδακτέα ύλη.»
Ηρθαν λοιπόν οι γιαλαντζί αριστεροί για να αλλάξουν σχεδόν όλο το σύστημα παιδείας που υπήρχε μέχρι σήμερα- το οποίο κατά την γνώμη τους είναι αναχρονιστικό και περριτό.
Ρίχνοντας μια πρόχειρη ματιά στα περιεχόμενα του βιβλίου της Γυμναστικής, διαπιστώνουμε ότι η ύλη του βιβλίου όχι μόνο δεν είναι άχρηστη σύμφωνα με τις δηλώσεις του Νίκου Φίλη, αλλά απόλυτα χρήσιμη και εκπαιδευτική για κάθε Ελληνόπουλο και όχι μόνο.
Σκοπός του βιβλίου είναι να παρουσιάσει και να αναλύσει τις μεθόδους διδασκαλίας και τους τρόπους βελτίωσης της παρακίνησης των μαθητών του Δημοτικού, και να διευκρινίσει τον τρόπο με τον οποίο πρέπει να αντιμετωπίζονται θέματα φυσικής κατάστασης με στόχο την δια βίου άσκηση για υγεία και να προτείνει τρόπους εφαρμογής της διαθεματικής προσέγγισης μέσα από το μάθημα της φυσικής αγωγής.
Στην πρώτη ενότητα του βιβλίου ένας Ελληνας Ολυμπιονίκης οδηγεί τα παιδιά μέσα σε ενα ταξίδι στο χώρο και το χρόνο από την Μινωική εποχή μέχρι σήμερα με σκοπό να κατανοήσουν ότι η ιστορία του αθλητισμού στην Ελλάδα έχει άμεση σχέση με την ιστορία και τον πολιτισμό της χώρας μας.
Καταλάβετε λοιπόν, ότι αυτά τα ανθελληνικά σκουλήκια που έχουμε φορτωθεί στο κεφάλι μας έχουν ως σκοπό να αφανίσουν οτιδήποτε μπορεί να θυμίζει Ελλάδα και να δημιουργήσουν παραγωγή πολιτών με μειωμένη μόρφωση σύμφωνα με τους στόχους της Ατζέντα 21.
atheatignosi
Ο λόγος γίνεται για τον Υπουργό Παιδείας Νίκο Φίλη, ο οποίος, μετά από την επερχόμενη κατάργηση των Θρησκευτικών σε μάθημα Θρησκειολογίας, προμηνύει και την κατάργηση του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής στο Δημοτικό.
Ουδέ ποτέ αυτός ο άνθρωπος έχει διδαχτεί την έννοια του "νους υγιής εν σώματι υγιή" αν κρίνουμε από την πλαδαρότητα που τον διακρίνει και τις ανύπαρκτες πνευματικές του δυνάμεις.
Παρακάτω, θα διαβάσουμε τι δήλωσε ο Υπουργός στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής:
« Εχουμε ένα σχολείο που έχει παραφορτωθεί με διάφορα μαθήματα, συχνά εις βάρος του κύριου προγράμματος του σχολείου. Και αυτό πρέπει να το δούμε. Είναι ένα σχόλιο το οποίο κάθε χρόνο ξοδεύει πολλά χρήματα για βιβλία τα οποία δεν διδάσκονται στα σχολεία.»
«Όσοι έχετε κάποια στιγμή σχέση με το Δημοτικό, θα ξέρετε ότι υπάρχει για παράδειγμα βιβλίο γυμναστικής στο Δημοτικό. Ουδείς το άνοιξε ποτέ. Δεν διανοήθηκε γυμναστής να ανοίξει βιβλίο γυμναστικής για να κάνει μάθημα στα παιδιά. Μοιράστηκε σε όλα τα παιδιά όμως.»
«Θα μπορούσα και άλλες τέτοιες περιπτώσεις να αναφέρω, δεν θέλω να κάνω τώρα μια αναφορά, που μπορεί να αδικήσει την εκπαίδευση, πάντως υπάρχει ένα ζήτημα να δούμε, ποια μαθήματα διδασκόμαστε, πώς τα διδασκόμαστε, ποια είναι η διδακτέα ύλη.»
Ηρθαν λοιπόν οι γιαλαντζί αριστεροί για να αλλάξουν σχεδόν όλο το σύστημα παιδείας που υπήρχε μέχρι σήμερα- το οποίο κατά την γνώμη τους είναι αναχρονιστικό και περριτό.
Ρίχνοντας μια πρόχειρη ματιά στα περιεχόμενα του βιβλίου της Γυμναστικής, διαπιστώνουμε ότι η ύλη του βιβλίου όχι μόνο δεν είναι άχρηστη σύμφωνα με τις δηλώσεις του Νίκου Φίλη, αλλά απόλυτα χρήσιμη και εκπαιδευτική για κάθε Ελληνόπουλο και όχι μόνο.
Σκοπός του βιβλίου είναι να παρουσιάσει και να αναλύσει τις μεθόδους διδασκαλίας και τους τρόπους βελτίωσης της παρακίνησης των μαθητών του Δημοτικού, και να διευκρινίσει τον τρόπο με τον οποίο πρέπει να αντιμετωπίζονται θέματα φυσικής κατάστασης με στόχο την δια βίου άσκηση για υγεία και να προτείνει τρόπους εφαρμογής της διαθεματικής προσέγγισης μέσα από το μάθημα της φυσικής αγωγής.
Στην πρώτη ενότητα του βιβλίου ένας Ελληνας Ολυμπιονίκης οδηγεί τα παιδιά μέσα σε ενα ταξίδι στο χώρο και το χρόνο από την Μινωική εποχή μέχρι σήμερα με σκοπό να κατανοήσουν ότι η ιστορία του αθλητισμού στην Ελλάδα έχει άμεση σχέση με την ιστορία και τον πολιτισμό της χώρας μας.
Καταλάβετε λοιπόν, ότι αυτά τα ανθελληνικά σκουλήκια που έχουμε φορτωθεί στο κεφάλι μας έχουν ως σκοπό να αφανίσουν οτιδήποτε μπορεί να θυμίζει Ελλάδα και να δημιουργήσουν παραγωγή πολιτών με μειωμένη μόρφωση σύμφωνα με τους στόχους της Ατζέντα 21.
atheatignosi
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.