• ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

    Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2014

    Γνωρίστε τον 7χρονο... μαγνήτη!

    Ο μικρός έλκει πάνω του κάθε μεταλλικό αντικείμενο

    Ένα 12χρονο αγόρι από την Ρωσία, ο Nikolai Kryaglyachenko «μαγνήτισε» την προσοχή των μέσων ενημέρωσης για την εμφανή ικανότητά του να προσελκύει μεταλλικά πράγματα: Αργυρά, τηλεχειριστήρια, κινητά τηλέφωνα και ακόμα και μεγάλα σκεύη φαίνεται να κολλάνε ως εκ θαύματος στο δέρμα του αγοριού. Οικογένεια του Nikolai ισχυρίζεται ότι είναι άνθρωπος-μαγνήτης. 

    Το αγόρι, όπως αναφέρει ρεπορτάζ του New York Post, επέστρεφε μια ημέρα σπίτι του από το σχολείο και κόλλησε πάνω σε έναν φανοστάτη.

    «Όταν συνήλθα, ένιωθα μεθυσμένος, αλλά κατάφερα να τηλεφωνήσω στη μαμά μου και να της πω τι είχε συμβεί. Όταν ξύπνησα την επόμενη μέρα και κατέβηκα από το κρεβάτι, βρήκα μερικά κέρματα που ήταν πεσμένα στο στρώμα να έχουν κολλήσει στο σώμα μου. Στη συνέχεια, όταν έπαιρνα το πρωινό μου, μου έπεσε το κουτάλι και κόλλησε στο στήθος μου», αποκάλυψε. 

    Φυσικά η περίπτωση του 12χρονου δεν είναι μοναδική, μιας και μια σειρά από ανθρώπους έχουν αυτή τη περίεργη «ικανότητα». 









    newsbeast.gr

    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.

    Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

    ΔΙΑΦΟΡΑ

    ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

    Από το Blogger.

    ΣΕΝΑΡΙΑ