• ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

    Δευτέρα 13 Αυγούστου 2012

    666:Το χάραγμα του αντιχρίστου. Πόσες φάσεις θα υπάρχουν;


    ΤΟ ΕΠΤΑΚΕΦΑΛΟ ΘΗΡΙΟ
    Αποκ. 13, 1-17
    + Αρχιμ. Δανιήλ Γούβαλη
    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΕΔΩ:http://www.egolpion.com/eptakefalo_8hrio.el.aspx
    (σημ.Α.Ε: Το κείμενο εκδόθηκε το 1991)
    Η μίμησις και η αντιγραφή συνεχίζεται. Ο άνθρωπος που εντάσ­σεται στην Χριστιανική Εκκλησία βαπτίζεται και παίρνει την σφραγίδα του χρίσματος, η οποία τίθεται στο μέτωπο, στα χέρια και σ’ άλλα ση­μεία του σώματος του. Σφραγίς δωρεάς Πνεύματος Αγίου. Αλλά και ο Αντίχριστος θα έχη την δική του σφραγίδα με την οποία ο ψευ­δοπροφήτης θα σφραγίζη τους πιστούς του Θηρίου.Και κάνει (ο Ψευ­δοπροφήτης) όλους, μικρούς και μεγάλους, πλούσιους και φτωχούς, ελεύθερους και δούλους να δεχθούν να τους δώση χάραγμα στο δεξιό τους χέρι η στο μέτωπο τους (στ. 15).
    Η λέξις χάραγμα υπενθυμίζει ανατολίτικα αφεντικά παλαιών καιρών που χάραζαν στο χέρι ή στο μέτωπο των δούλων τους κάποιο ή κάποια γράμματα που υποδήλωναν ποιοι τους κατείχαν. Οι ερμηνευτές μας βεβαιώνουν ότι η λέξιςχάραγμα σημαίνει την σφραγίδα του αυ­τοκράτορα. Έτσι το να τους δώση χάραγμα ερμηνεύεται, να τους σφραγίση.
     Όπως σημειώνεται στην συνέχεια υπάρχουν δύο ειδών σφραγί­δες, η μία με το όνομα του Αντίχριστου και η άλλη με την αριθμητική έκφρασι του ονόματός του — το όνομα του θηρίου ή τον αριθμόν του ονόματος αυτού (στ. 17). ΟΙ δύο αυτές σφραγίδες είναι ισόκυρες και ισοδύναμες. Ο αριθμός αύτού χξς’(666) (στ. 18).
    Ξέρουμε ότι με το ελληνικό αλφάβητο, όπως και με το εβραϊκό και λατινικό, τα γράμματα χρησιμοποιούνταν και σαν αριθμοί. Το κάθε όνομα λοιπόν μπορεί να δώση κάποιον αριθμό, που προ­κύπτει από την πρόσθεσι των επί μέρους αριθμών, τους οποίους δηλώ­νει κάθε ψηφίο. Έτσι λ.χ. το όνομα ΠΕΤΡΟΣ δίνει αριθμό 755, καθό­σον Π = 80, Ε = 5, Τ = 300, Ρ = 100, 0 = 70 και Σ = 200, 80+5+300+100+70+200 = 755.
    Και ο Αντίχριστος θα έχη κάποιο όνομα. Κι αυτό θα δίνη κάποιον αριθμό. Βέβαια δεν ξέρουμε αν θα προτιμηθή το εβραϊκό ή το ελληνικό ή κάποιο άλλο αλφάβητο.
    Θα κυκλοφορούν δύο σφραγίδες η μία με το όνομα του θηρίου, που μπορεί να είναι ολόκληρο ή με σύντμησι. Αν κι εδώ δουλέψη η μέ­θοδος της αντιγραφής, πιθανόν να προτιμηθή το δεύτερο, αφού το ό­νομα Χριστός μπορεί να δηλωθή μόνο με τα δύο πρώτα γράμματα χεϊ και ρώ συμπεπλεγμένα σε μονόγραμμα ή με το πρώτο και τελευταίο γράμμα της λέξεως Ιησούς ή της λέξεως Χριστός. Η άλλη θα φέρη το νούμερο 666.
    Θα κάνη (ο ψευδοπροφήτης), ώστε κανείς να μη μπορή να αγοράζη ή να πωλή παρά μόνο όποιος έχει την σφραγίδα, δηλαδή το όνομα του θηρίου ή τον αριθμό του ονόματός του (στ. 17). Εδώ βλέπουμε την σατανική βία που θα ασκηθή εκείνες τις ημέρες. Σου δένουν τα χέ­ρια. Αν δεν υποταγής στο θηρίο, δεν έχεις δυνατότητα αγοράς ή πωλή­σεως, δεν σου επιτρέπονται εμπορικές δοσοληψίες και συναλλαγές. Ο καθένας κατανοεί τις οδυνηρές συνέπειες που έχει αυτό το μέτρο. Συγ­χρόνως γίνεται αντιληπτή και η αβυσσαλέα διαφορά Χριστού και Αντί­χριστου. Ο πρώτος θέλει να τον ακολουθήσουν οι άνθρωποι ελεύθερα και αβίαστα. Ο δεύτερος, με βία και καταπίεσι. Η πρώτη τακτική μαρ­τυρεί αρχοντιά και δύναμι, ενώ η δεύτερη φτώχεια και αδυναμία.
    Και κάτι άλλο διαφαίνεται εδώ. Η σφραγίδα του Αντίχριστου αποτελεί σήμα θρησκευτικό, αλλά συγχρόνως και εμπορικό. Αυτό θα μας βοηθήση, αφού λάβουμε ύπ όψιν μας διάφορες τεχνολογικές εξε­λίξεις, να καταλάβουμε πως περίπου θα είναι το χάραγμα.
    Ως πρός τις εμπορικές συναλλαγές, κατ’ αρχήν χρησιμοποιούμε το χρήμα. Συναλλασσόμαστε τοις μετρητοίς. Πολλές φορές όμως, όταν τα ποσά είναι μεγάλα, καταφεύγουμε στις επιταγές. Σε κάποιες χώρες έχει μπει σε ενέργεια η χρήσις πιστωτικής κάρτας και προωθείται η γενίκευσίς της. Μ’ αυτόν τον τρόπο δεν χρειάζεται να πιάνουμε χρήμα­τα στα χέρια μας. Ψωνίζουμε λ.χ. σ’ ένα πολυκατάστημα και κατόπιν δί­νουμε την πιστωτική μας κάρτα. Την τοποθετούν σε ειδική σχισμή ενός κομπιούτερ που συνδέεται με μία Τράπεζα και δίνεται εντολή από τον εγκέφαλο ν’ αφαιρεθή το ανάλογο ποσόν από τον τραπεζικό μας λογα­ριασμό.
    Υπάρχουν επιχειρήσεις που εκδίδουν ήδη πιστωτικές κάρτες. Σε μία ειδική μαγνητική λουρίδα καταχωρούνται τα σχετικά στοιχεία των χρηματικών συναλλαγών.
    Εδώ όμως χρειάζεται να γίνη κάποια επισήμανσις. Η ειδική λου­ρίδα έχει μέγεθος 1,25 επί 7,5 εκατοστά και μπορεί να δεχθή 100.000 λέξεις. Γεννάται το ερώτημα γιατί να υπάρχουν τόσα μεγάλα περιθώ­ρια καταγραφών; Τι κρύβεται πίσω άπ’ αυτό; Κάτι κρύβεται.
    Αύριο, μεθαύριο θ’ ακούμε κάποια εύλογα ερωτήματα: Γιατί να υπάρχουν για το κάθε πρόσωπο τόσα δελτία ξεχωριστά, αφού μπορούν να συγκεντρωθούν σε ένα; Από δω ταυτότητα, άπ’ εκεί εμπορική κάρ­τα, πιο πέρα διαβατήριο ή Ιατρικό δελτίο κλπ. Να τα απλουστεύσουμε τα πράγματα!
    Η προοπτική είναι, σ’ αυτήν την λουρίδα να γραφούν τα πάντα, ώστε η πιστωτική κάρτα ν’ αποτελή και ταυτότητα και διαβατήριο και Ιατρικό δελτίο που θα περιέχη ακόμη και καρδιογραφήματα και ακτινο­γραφίες. Μ’ αυτήν θα πληρώνουμε τον ΟΤΕ και την ΔΕΗ, μ’ αυτήν θα παρουσιάζουμε το ποινικό μας μητρώο και την στρατολογική μας κατάστασι. Και ο καθένας το αντιλαμβάνεται πως χωρίς αυτήν την κάρτα δεν θα μπορούμε να ζήσουμε μέσα στην κοινωνία. Μ’ αυτήν και με τονκωδικό της αριθμό όλα θα διευθετούνται.
    Η ζωή κυλάει, και όλα τακτοποιούνται με μία κάρτα. Αλλά να, που κάποιες φορές η κάρτα θα χάνεται ή θα καταστρέφεται. Πολύ πι­θανό να προωθηθούν από κάποιους εγκεφάλους συστηματικές εξαφα­νίσεις καρτών. Όποτε θα ζητηθή κάποιος άλλος τρόπος που να εξασφαλίζη καλύτερα τα πράγματα. Ήδη ο τρόπος έχει εξευρεθή και δειλά  δειλά κάνει την παρουσία του. Αρκεί να αναφέρουμε ότι σε κάποια σούπερ-μάρκετ των ΗΠΑ διατίθεται ειδική κάρτα για τους πελάτες, ό­που κάτω από τον κωδικό αριθμό σημειώνεται το Η και το F. Το πρώτο υποδηλώνει χέρι (Hand, χάντ) και το δεύτερο μέτωπο (Forehead, φόρεντ). Και δείχνουν σε ποιο σημείο είναι σφραγισμένος ο άνθρωπος.
     Δεν απαιτείται λοιπόν μεγάλη σοφία για να κατανοήσουμε πως θα προχωρήση το πράγμα: Από τα πολλά δελτία και τους πολλούς αρι­θμούς στο ένα δελτίο και στον ένα αριθμό, και από την κάρτα στο σφράγισμα του χεριού ή του μετώπου, γιατί κάποιος ίσως να είναι κου­λός.
    Προωθείται σχέδιο για την δημιουργία μιας παγκόσμιας κυβερνή­σεως. Τότε ο κάθε άνθρωπος θα έχη τον κωδικό του αριθμό. Ο αρι­θμός αυτός θα αποτελή και το διακριτικό στοιχείο της εξελιγμένης ταυ­τότητος  κάρτας του. Στην τελευταία φάσι η καταγραφή θα γίνεται στο χέρι η στο μέτωπο. Μάλλον είναι πια βέβαιο ότι για το χάραγμα αυτό θα χρησιμοποιούνται ακτίνες λέηζερ και το σύστημα bar code (μπαρ κόουντ), δηλαδή του γραμμικού κώδικα — ευθείες παράλληλες διπλές γραμμές διαφόρων ειδών κάθε ζεύγος γραμμών αντιστοιχεί σ’ έναν αριθμό και η ανάγνωσίς τους θα πραγματοποιείται με οπτικό-ηλεκτρονικά μέσα και κομπιούτερ.
    Στο σύστημα bar code υπάρχουν τρεις διπλές γραμμές όμοιες και ισομεγέθεις που βρίσκονται στην αρχή, στην μέση και στο τέλος των άλλων γραμμών. Εξέχουν και λίγο προς τα πάνω και κάτω. Αυτές αν­τιπροσωπεύουν τρεις όμοιους αριθμούς που αποτελούν την βάσι του κώδικα. Ήδη στις ημέρες μας πολλά εμπορικά προϊόντα φέρουν κωδικό αριθμό με το σύστημα του γραμμικού κώδικα με βασικούς αριθμούς τρία 6. Στα χρόνια του Αντίχριστου και της παγκόσμιας κυβερνήσεως οι ατομικές μας ταυτότητες  κάρτες θα φέρουν γραμμικό αριθμό που θα έχη σαν βάσι τρία 6, δηλαδή το πρόγραμμα του κεντρικού υπολογι­στή θα ανοίγη με το 666, το χάραγμα του θηρίου. Αξιοπρόσεκτο είναι ότι η λέξις χάραγμα κατανοείται καλύτερα όταν οι αριθμοί εκφράζον­ται με γραμμές, με χαρακιές!
     Όποιος λοιπόν στα χρόνια του Αντίχριστου δεν δέχεται να σφραγισθή και να πάρη αριθμό που θα βασίζεται στο 666, αυτομάτως θα μένη χωρίς ταυτότητα, και συγχρόνως χωρίς πιστωτική κάρτα, οπό­τε αδυνατεί να έχη εμπορικό πάρε  δώσε. Έτσι γίνονται άριστα κα­τανοητές οι φράσεις της Αποκαλύψεως: Ίνα μη τις δύνηται αγοράσαι ή πωλήσαι, ει μη ο έχων το χάραγμα, το όνομα του θη­ρίου ή τον αριθμόν του ονόματος αυτού (στ. 17).
    Ζαλίζεται ο νους του πιστού. Τι μάτια είχαν αυτοί οι προφήτες! Τι όρασι διέθετε ο άγιος Ιωάννης που από το τέλος του 1ου μ.Χ. αιώνος αντιλαμβανόταν πραγματικότητες που μόνο άνθρωπος που θα ζούσε στα τέλη του 20ου αιώνος μπορούσε να τις νοιώση. Για τον Θεό όμως, που εμπνέει και φωτίζει τους προφήτες, τα πράγματα του απόμακρου μέλλοντος είναι τόσο ορατά, όσο και αυτά του παρόντος.
    Η διαδικασία του σφραγίσματος στον καιρό του Αντίχριστου θα πρέπει να εντάσσεται σε κάποιου είδους τελετουργία, θ’ αποτελή θρη­σκευτικό μυστήριο. Κάτι σαν απομίμησις του χρίσματος των Χριστια­νών. Φυσικά τον λόγο σ’ αυτές τις τελετές θα τον έχουν οι Ιερείς του θηρίου. Και όπως στην περίπτωσι του μυρώματος των Χριστιανών, οι πιστοί γίνονται φορείς του Αγίου Πνεύματος, έτσι και όσοι θα παίρνουν το χρίσμα του Αντίχριστου, θα γίνωνται κατοικίες δαιμονίων και δαιμονικών ενεργειών.
     Τα τελευταία έτη συχνότατα οι Χριστιανοί ερωτούν για την στάσι που πρέπει να λάβουν απέναντι στο 666. Οι Πνευματικοί και γενικώς οι κληρικοί δέχονται αρκετές ερωτήσεις γι’ αυτό το θέμα. Επίσκοποι κατά καιρούς, αναγκάσθηκαν να εξαποστείλουν ειδικές εγκυκλίους προς το χριστεπώνυμο πλήρωμα.
    Έχουμε να πούμε ότι η υπόθεσις με το 666 διέρχεται από δύο περιόδους. Άλλη βαρύτητα και έννοια έχει στην πρώτη και διαφορετι­κή στην δεύτερη. 
    Κατά την πρώτη περίοδο συναντούμε εδώ κι’ εκεί το 666, είτε σε νομίσματα είτε σε ενδύματα είτε σε οικιακά σκεύη είτε σε κάποια δελ­τία οργανισμών είτε σε κομπιούτερ κλπ. κλπ.
    Κατά την δεύτερη περίοδο το 666 θα έχη καθαρό θρησκευτικό νόημα και θα συνδέεται με τη θρησκευτική τοποθέτησι του καθενός. Θα δηλώνη ότι γίνεται αποδεκτή η πίστις στην θεότητα του ψευδομεσσία, ότι υιοθετείται η λατρεία και η αφοσίωσις σ’ αυτόν. Τότε θα είναι που ο ψευδοπροφήτης θα προσπαθή να πείση τους πάντες να δεχθούν το αφεντικό σαν Κύριο και Θεό τους. Και φυσικά η σφράγισις με το 666 θα γίνεται στους ναούς του Αντίχριστου από το Ιερατείο του, σε επίσημη θρησκευτική τελετή.
    Αυτή η διαφορά δεν πρέπει να μας διαφεύγη. Όσο βρισκόμαστε στην πρώτη φάσι, δεν αξίζει τον κόπο να ξεκινήσουμε μάχη για το 666 που έχει ένα μπουκάλι ή κάποια κατσαρόλα ή  κάποιο πουκάμισο. Ας μη φοβόμαστε φόβο εκεί που δεν υπάρχει φόβος. Τι σημασία έχει αν είναι πάνω σ’ ένα χαρτονόμισμα; Εμείς μ’ αυτό το χαρτονόμισμα αγοράζου­με πέντε ψυχωφελή βιβλία και τα μοιράζουμε σε κάποιους ανθρώπους και σώζονται. Τι σημασία αν κάποια κάρτα συγκοινωνιακή έχει συνεσκιασμένα το 666; Μήπως η λήψις και η χρησιμοποίησις αυτής της κάρτας συνδυάσθηκε με κάποια θρησκευτική τελετουργία;
    Αν ο Καίσαρ, δηλαδή η πολιτεία επιθυμή να βάζη εδώ κι’ εκεί φανερά ή συνεσκιασμένα το 666, με γεια της, με χαρά της. Αφού αυτό δεν σχετίζεται με θρησκευτικές απαιτήσεις, μας είναι αδιάφοροΑπόδοτε τα του Καίσαρος τω Καίσαρι και τα του Θεού τω Θεώ (Ματθ. 22,21).
    Ας προσέξουμε και το εξής: Κάποιος χριστιανός έχει το διαβατή­ριο του και ταξιδεύει σε διάφορες χώρες. Αναπόφευκτα θα δεχθή διά­φορες σφραγίδες. Πολλές άπ’ αυτές θα φέρουν εμβλήματα και σήματα μουσουλμανικά, αθεϊστικά, ειδωλολατρικά, βουδιστικά κλπ. Και τι έγι­νε; Έπαθε κανένα κακό; Το ίδιο ισχύει και για κάποια γραμματόσημα που χρησιμοποιούμε στην αλληλογραφία μας. Όχι λοιπόν ανόητες και άκαιρες φοβίες. Να μη πέφτουμε θύματα.
     Υπάρχουν άνθρωποι με ποικίλους στόχους και συμφέροντα που επι­διώκουν να σπέρνουν στις ψυχές των χριστιανών παράκαιρο φόβο και ψυχική αναταραχή. Στην συνέχεια ξέρουν να εκμεταλλευθούν καλά αυ­τή την κατάστασι και να τους φάνε ακόμη και ολόκληρη την περιουσία τους. Κάποιοι αετονύχηδες πείθουν πλήθος χριστιανών να τους δώ­σουν χρηματικά ποσά για να αγοράσουν σε ιδιαιτέρως κατάλληλο χώρο(!) εκτάσεις όπου θα χτίσουν οικήματα, ώστε στην εποχή του Αντί­χριστου να βρουν εκεί καταφύγιο! Μάλιστα προσδιορίζουν ότι η εμφάνισις του Αντίχριστου είναι πολύ κοντά. Και πρέπει σύντομα να κατα­θέσουν τις χρηματικές προσφορές!..
        Κάποιοι σούπερ  ορθόδοξοι δεν έχουν άλλη δουλειά να κά­νουν παρά να προωθούν άκαιρες και παράκαιρες φοβίες. Αντί ν’ ασχο­λούνται με τον Χριστό, ηδονίζονται να μιλούν, από το πρωί ως το βρά­δυ για τον Αντίχριστο και για το 666. Μη τους δίνετε σημασία. Πάσχουν από φανατισμό και αδιακρισία και κατά κανόνα ανήκουν σε προβληματικούς θρησκευτικούς κύκλους. Λοιπόν, όσο βρισκόμαστε στην πρώτη περίοδο του 666, ας μη του δίνουμε σημασία. Αφού δεν λαμβάνει χώρα κάποια θρησκευτική τελετουργία, το 666 δεν λέει τίποτε. Σύμφωνα με τις αποστολικές πα­ραδόσεις της Εκκλησίας μας η σφράγισις με το 666 θα αποτελή επίση­μη θρησκευτική πράξι. Κάτι τέτοιο δεν έχει εμφανισθή ακόμη. [Σημείωση: Όταν γράφονταν αυτές οι γραμμές ήταν νωπές ακόμα οι αναμνήσεις απο τις κινητοποιήσεις των παλαιοημερολογιτών για τις τότε ταυτότητες]
     Θα χρειασθή όμως αυτά που λέμε να τα κατοχυρώσουμε και με επίσημα κείμενα. Γι’ αυτό παραπέμπουμε στα συγγράμματα του αγίου Ιππολύτου Ρώμης, ο οποίος καταγράφει πολλές αποστολικές παραδό­σεις. Ας δούμε τι γράφει: Απέστειλεν ο Κύριος τους αποστόλους εις πάντα τα έθνη, και αυτός (ο Αντίχριστος) ομοίως πέμψει ψευδαποστόλους. Συνήγαγε τα διεσκορπισμένα πρόβατα ο Σωτήρ, και αυτός ομοίως επισυνάξει τον διεσκορπισμένον λαόν των Ιουδαίων. Έδωκεν ο Κύ­ριος σφραγίδα τοις εις αυτόν πιστεύουσιν, και αυτός δώσει ομοίως (περί Χριστού και περί του Αντίχριστου, 6).
    Η σφραγίδα που δίνει ο Κύριος στους χριστιανούς είναι το βάπτι­σμα και το χρίσμα. Στην Π. Διαθήκη ήταν η περιτομή. Πρόκειται βέβαια για επίσημες θρησκευτικές τελετουργίες. Μας τονίζει λοιπόν ο άγιος Ιππόλυτος ότι και ο Αντίχριστος θα ενεργήση παρόμοια — και αυτός δώσει ομοίως. Δηλαδή η λήψις στο χέρι ή στο μέτωπο του 666 θα αποτελεί επίσημη τελετουργία, μυστήριο αντιβαπτίσματος και αντιχρίσματος της αντιεκκλησίας του Αντίχριστου. Και θα δηλώνεται εμφα­νώς ότι το άτομο αποδέχεται σαν αληθινό Θεό και Λυτρωτή του τον Αντίχριστο.
    Ας γνωρίζουμε καθαρά τα πράγματα. Ας μην ακούμε τι λέει ο κά­θε άσχετος.Υπάρχουν κάποιοι που κηρύττουν ότι ο ψευδομεσσίας γεννήθηκε.Μάλιστα ισχυρίζονται ότι γνωρίζουν το όνομά του, ότι γνω­ρίζουν την χρονολογία της γεννήσεώς του και την χρονολογία της εμφανίσεώς του. Αγαπητοί αναγνώστεςόποιοι σε εσχατολογικά θέμα τα παρουσιάζουν χρονολογία, να ξέρετε άτι είναι εκατό τοις εκατό πλα­νεμένοι. Και μόνο η παρουσίασις χρονολογίας αποτελεί αλάνθαστο κρι­τήριο πλάνης. Από τον πρώτο μ.Χ. αιώνα μέχρι τις ημέρες μας κάθε τό­σο παρουσιάζονταν άνθρωποι που εδήλωναν με χρονολογίες εσχατολογικά γεγονότα. Όλοι αποδείχθηκαν πλανεμένοι. Κανείς δεν μπορεί να ορίση χρονολογία. Μπορεί ο Αντίχριστος να εμφανισθή σε πενήντα χρόνια, αλλά μπορεί και σε τρεις χιλιάδες χρόνια. Αυτό μόνο ο Θεός το γνωρίζει. Κατά περίεργη σύμπτωσι όσοι κατά το παρελθόν εκήρυξαν εσχατολογικές χρονολογίες άνηκαν κατά κανόνα σε ομάδες ποικιλώνυμων σχισμάτων και αιρέσεων.
    Χωρίς αμφιβολία, στις ημέρες μας δίνει και παίρνει η αρρωστημέ­νη εσχατολογία. Πολύ χαρακτηριστικά εκφράζεται έπ’ αυτού ο Μητρο­πολίτης Αλεξανδρουπόλεως Άνθιμος σε εγκύκλιο του: Εάν όλη αυτή η οργιάζουσα φημολογία και η λαϊκίζουσα ανευθυνο-υπευθύνως θεο­λογία περί Αντιχρίστου και 666 είχε έστω και την παραμικρή βάσι αλη­θείας, τι λέτε, οι ανά τον κόσμον οργανωμένες ορθόδοξες Εκκλησίες μας θα έμεναν αδιάφορες και σιωπηλές; Τόσες σύνοδοι, τόσες ορθό­δοξες θεολογικές σχολές, τόσα Ιερατεία, τόσοι άγιοι άνθρωποι θα εσιωπούσαν;
     Σε θρησκευτική εφημερίδα σημειώνονται τα επόμενα: Προσοχή από τους αυτοσχέδιους εξηγητάς των προφητειών και της Αποκαλύψεως… (Παρατηρούνται) διαφωνίες έντονες, ερμηνείες και παρερμη­νείες, λογισμοί και παραλογισμοί, που φθάνουν σε ακρότητες και σε χωρισμούς ανδρογύνων ακόμη. Και το θλιβερώτερον είναι ότι κυκλο­φορούν πολλά δημοσιεύματα, βιβλία, τεύχη και άλλα που φανατίζουν τους αναγνώστας, προκαλούν μεγαλυτέραν σύγχυσιν και κλονίζουν συ­νειδήσεις… Ο αριθμός 666 δεν σκοτώνει ούτε μπορεί να βλάψη κανέ­ναν. Ούτε αρνείται κανείς τον Χριστόν και την ψυχήν του, αν δεν το πράξη θεληματικά, όπως διδάσκει και ο άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός. Η πίστις δεν είναι αριθμός θεωρητικός, δια να καταστροφή και να καταργηθή αυτομάτως από κάποιον άλλον αριθμόν. Η πίστις είναι η άμεση και ζωντανή σύνδεσίς μας με τον Σωτήρα μας Ιησούν Χριστόν και όταν εί­μεθα με ταπείνωσιν και αγάπην συνδεδεμένοι μαζί του, καμμιά, απολύ­τως καμμιά δύναμις δεν μπορεί να μας χωρίση από Εκείνον ή να μας βλάψη(Ορθοδ. Τύπος, 21/11/86).
    Πρέπει να νοιώσουμε ότι η δύναμις του κακού είναι ένα πράγμα με διάστασι βάθους, μια υπόθεσις που αφορά τα έσω και όχι τα έξω. Μπορεί κάποιος να γεμίση όλα τα αντικείμενα που χρησιμοποιεί με χρι­στιανικά εμβλήματα μπορεί η ταυτότητα του, το διαβατήριο του, η ταξι­διωτική του κάρτα, τα ιατρικά του βιβλιάρια, τα βιβλιάρια καταθέσεων κ.τ.τ. να είναι σημαδεμένα με σταυρούς… και όμως οι σκέψεις του, τα αισθήματά του, οι επιθυμίες του να δουλεύουν στο κακό. Εξωτερικά δείχνει χριστιανός και εσωτερικά έχει αιχμαλωτισθή στην αμαρτία. Ποιο το όφελος;
    Όταν όμως θα αντιμετωπίσουμε την δεύτερη περίοδο του 666όταν θα ιδρύεται μία νέα θρησκεία με έναν νέο Θεό και θα απαιτείται ένα νέο βάπτισμα, τότε τα πράγματα αλλάζουν. Τότε το 666 δεν θα εί­ναι ένας απλός αριθμός, αλλά ένας σατανοάνθρωπος που θα παριστάνη τον Θεό, που θα επιτελή θρησκευτική τελετή και θα σφραγίζη τους λάτρεις του με τον εν λόγω αριθμό. Τότε το 666 σημαίνει ομολογία στην θεότητα του Αντιχρίστου και τελετουργία βαπτίσματος και χρί­σματος από το Ιερατείο του ψευτοθεού. Τότε, υιοθετώντας το 666 αρ­νείσαι τον αληθινό Μεσσία και προσχωρείς θρησκευτικά σ έναν ψευδόχριστο. Και τότε, δεν θα ενδιαφέρη τον Αντίχριστο, αν το 666 θα τοποθετείται εδώ κι’ εκεί όπως ναναι, αλλά αν θα εγχαράσσεται στο σώμα του ανθρώπου με θρησκευτική τελετουργία.
    Αυτονόητο είναι ότι κανένας πραγματικός χριστιανός δεν θα δεχθή τότε τον σατανικό αριθμό. Θα τον απορρίψη, κι ας ακολουθήσουν όλες οι δυσάρεστες συνέπειες, έστω κι αν πρόκειται για θάνατο.
     Κι εδώ όμως ας παρατηρήσουμε κάτι. Αν σ’ αυτή την δεύτερη περίοδο, σε πιάσουν τρεις τέσσερις χειροδύναμοι άνδρες, σε ακινητο­ποιήσουν και με το ζόρι τυπώσουν επάνω σου το χάραγμα, και πάλι τίποτε δεν τρέχει. Εσωτερικά είσαι ανέγγιχτος. Ακόμη κι αν όλο σου το σώμα το γεμίσουν με το όνομα ή τον αριθμό του θηρίου, δεν ζημιώ­νεσαι. Στην ψυχή σου κυματίζει η σημαία του Χριστού, και τα χείλη σου ψελλίζουν, εις άγιος, εις Κύριος, Ιησούς Χριστός.
    Εάν εμείς οι Χριστιανοί συλλάβουμε έναν αρνητή και άθεο που ο ψυχικός του κόσμος έχει γίνει βιολί του Σατανά, και δια της βίας χαρά­ξουμε στο κορμί του χίλιους  δυο σταυρούς και Ιχθύες και 888 και ΧΡ και ΑΩ, ποιο το όφελος; Εκείνο που μετράει είναι η θέλησις. Και η θέλησις αναβλύζει από τα βάθη της υπάρξεως. Το παιγνίδι παίζεται στα έγκατα και όχι στην επιφάνεια. Γι’ αυτό και ο Δαβίδ λέειπνεύμα ευθές εγκαίνισον εν τοις εγκάτοις μου. Πρέπει να θέλησης ν’ ακολουθήσης τον Χριστό. Πρέπει να το λέη η καρδιά σου. Το ίδιο Ισχύει και για τον Αντίχριστο.
    Το βάρος λοιπόν πρέπει πάντα να πέφτη στον έλεγχο της καρδιάς. Να στρέφουμε την θέλησί μας και την αγάπη μας προς τον Θεό μας, και όχι να παρατηρούμε αν το ελληνικό πεντοχίλιαρο φέρει συνεσκιασμένα το 666. Ο στόχος μας ας είναι να φυτεύουμε στον κήπο της ψυχής μας τα άνθη της πραότητος, της υπομονής, της εγκράτειας, της ταπεινοφρο­σύνης, της αγάπης. Έτσι γεμίζει η ύπαρξίς μας φως Χριστού. Κι αυτό το φως διώχνει μακρυά κάθε σκοτάδι που εκπέμπεται από τον κόσμο του Αντιχρίστου.
      Το ότι στις ημέρες μας βλέπουμε να κάνη όλο και περισσότερο εμφανή την παρουσία του το 666, δεν πρέπει να δημιουργή μόνο δυσάρεστες σκέψεις. Το πράγμα έχει και κάποιες ευχάριστες πλευρές. Υποθέτουμε ότι όσο πληθαίνουν γύρω μας τα 666, πλησιάζουμε στον καιρό του Ανόμου, αν και κανείς δεν μπορεί να προσδιορίση χρονικά το ζήτημα. Γνωρίζουμε όμως, από την Β’ προς Θεσσαλονικείς επιστολή ότι η εμφάνισίς του σημαίνει εγγύτητα της Β’ Παρουσίας — εάν μη έλθη η αποστασία πρώτον και αποκαλυφθή ο άνθρωπος της αμαρτίας(Β’ 3). Πρώτα έρχεται η αποστασία με τον Αντίχριστο και κατόπιν η Β’ Παρουσία.
    Εδώ μερικοί το ερμηνεύουν λάθος. Υποστηρίζουν ότι πρώτα έ­χουμε την περίοδο της αποστασίας και έπειτα εκείνη του Αντιχρίστου. Η ορθή εξήγησις είναι ότι ο καιρός του Αντιχρίστου ταυτίζεται με την αποστασία. Γράφει ο Θεοδώρητος Κύρου: Αποστασία ωνόμασε τον ί­διο τον Αντίχριστο, παίρνοντας το όνομα από το πράγμα και δίνοντας το σ’ αυτόν (εξήγησι στην Β’ Θεσσαλ.). Και αλλού: Αποστασία ονο­μάζει την ίδια την παρουσία του Αντιχρίστου. Το ίδιο δέχεται και ο Ιε­ρός Αυγουστίνος. Ταυτίζει την αποστασία με τον Αντίχριστο, τον οποίο ονομάζει αποστάτη (περί της πολιτείας του Θεού, 20, 19). Και ο Θεο­φύλακτος Βουλγαρίας παρόμοια ερμηνεύει: Δεν θα γίνη, λέγει, η πα­ρουσία του Κυρίου, αν δεν έλθη πρώτα η αποστασία, δηλαδή ο Αντί­χριστοςΚαι τον ονόμασε αποστασία διότι είναι ο ίδιος αποστασία και πρόκειται να απομακρύνη τόσους πολλούς από τον Χριστό, και αν είναι δυνατόν να απομακρύνη ακόμη και τους εκλεκτούς(Ερμηνεία στην Β’ Θεσσαλ.).
    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΕΔΩ:http://www.egolpion.com/eptakefalo_8hrio.el.aspx
    Αρχιμ. Δανιήλ Γούβαλης (1940-2009)

    Από το βιβλίο: ΠΕΡΙΠΑΤΟΙ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ (1991)


    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.

    Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

    ΔΙΑΦΟΡΑ

    ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

    Από το Blogger.

    ΣΕΝΑΡΙΑ