Με αμείωτη ένταση συνεχίζονται οι διορισμοί στο Δημόσιο με βάση τον περιβόητο «νόμο Κατρούγκαλου», τη στιγμή που το Ασφαλιστικό που προωθεί ο αρμόδιος υπουργός Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης Γιώργος Κατρούγκαλος έρχεται να ισοπεδώσει και να αφανίσει ολόκληρους επαγγελματικούς κλάδους κατεβάζοντάς τους στον δρόμο και πυροδοτώντας κοινωνική αναταραχή.
Πρόκειται για την ευλαβική υλοποίηση της μόνης προεκλογικής δέσμευσης του ΣΥΡΙΖΑ περί επανασύστασης του κράτους, με την Εφημερίδα της Κυβερνήσεως και τη Διαύγεια να κατακλύζονται σε καθημερινή βάση από υπουργικές αποφάσεις βολέματος ημετέρων, κόντρα στην οικονομική κατάσταση της χώρας και στις δεσμεύσεις της προς τους δανειστές.
Τις τελευταίες μέρες 100 απολυμένοι του Δημοσίου επανεντάχθηκαν στο κράτος αυξάνοντας τον μακρύ κατάλογο της νέας στρατιάς κομματικών διορισμών. Ειδικότερα, με 4 αποφάσεις του υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Χρήστου Σπίρτζη, στις 19 Ιανουαρίου, επέστρεψαν σε συνιστώμενες προσωποπαγείς θέσεις της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας 73 πιλότοι.
Η συνολική ετήσια δαπάνη σε βάρος των πιστώσεων του κρατικού προϋπολογισμού από τις αποφάσεις αυτές ανέρχεται στο ποσό των 2.236.543,20 ευρώ. Πρόκειται για την επαναφορά 43 χειριστών αεροσκαφών πανεπιστημιακής και τεχνολογικής εκπαίδευσης με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, οι οποίοι είχαν τεθεί σε διαθεσιμότητα και απολύθηκαν επειδή είχε παρέλθει ο χρόνος της διαθεσιμότητάς τους και δεν είχαν μεταφερθεί σε άλλη υπηρεσία.
Οι υπάλληλοι αυτοί επανήλθαν με τον ίδιο βαθμό και το ίδιο μισθολογικό κλιμάκιο που κατείχαν κατά τον χρόνο θέσης τους σε διαθεσιμότητα και πλέον «τίθενται στη διάθεση του υπουργού», όπως αναφέρεται στη σχετική απόφαση, με την εν λόγω δαπάνη ύψους 1.254.000 ευρώ να εξασφαλίζεται «με φροντίδα του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους».
Στο ίδιο ΦΕΚ δημοσιεύονται ακόμα δύο αποφάσεις του κ. Σπίρτζη, με τις οποίες επιπλέον 27 χειριστές αεροσκαφών, στη συντριπτική πλειοψηφία τους δευτεροβάθμιας και τεχνολογικής εκπαίδευσης με σχέση εργασίας αορίστου χρόνου, ξαναπερνούν την πόρτα του Δημοσίου ως μόνιμοι πλέον σε προσωποπαγείς θέσεις. Προηγουμένως, ο υπουργός είχε υπογράψει άλλη απόφαση επιστροφής ακόμα τριών πιλότων, με το ετήσιο κόστος της συγκεκριμένης δημόσιας δαπάνης να είναι 188.971,20 ευρώ.
Veteranos
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.