Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2013

Σε απεργία οι γιατροί του ΕΟΠΥΥ έως την Τετάρτη

Κλειστά θα είναι από τη Δευτέρα τα ιατρεία του ΕΟΠΥΥ, καθώς οι γιατροί ξεκινούν 24ωρες επαναλαμβανόμενες απεργίες μέχρι και την Τετάρτη, διαμαρτυρόμενοι για τις επερχόμενες απολύσεις και τη διαθεσιμότητα.

 
Τις ημέρες της απεργίας τα ιατρεία του Οργανισμού θα λειτουργούν με προσωπικό ασφαλείας και θα εξυπηρετούν μόνο έκτακτα και επείγοντα περιστατικά, όχι όμως και τα ραντεβού.
Πανελλαδικές επαναλαμβανόμενες απεργίες από την Τρίτη έχουν εξαγγείλει και τα προεδρεία της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Συλλόγων Επιστημονικού Υγειονομικού Προσωπικού (ΠΟΣΕΥΠ - ΕΟΠΥΥ).


newsbomb.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.