• ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

    Κυριακή 23 Ιουνίου 2013

    ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ!!![ΒΙΝΤΕΟ]Ο ΕΦΙΑΛΤΗΣ ΤΗΣ ΣΟΝΙΑΣ ΣΤΟ ΠΑΚΙΣΤΑΝ!!!!Προτιμότερος ο ΘΑΝΑΤΟΣ , παρά η κατάληξη μιας ΕΛΛΗΝΙΔΑΣ στα χέρια αυτών των λαθροζώων!!!

    ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ ΕΛΛΗΝΙΔΑ!

    Η Σόνια στο... Πακιστάν!

    Σόνια Μαυρίδου


    Ξέρεις, είδα ένα ΠΟΛΥ ΠΑΡΑΞΕΝΟ όνειρο!!! Θα καθίσω εδώ πέρα και θα το πω... Λοιπόν, αποφάσισα που λες να πάω στο... πακιστάν!!! Τώρα θα μου πεις, τι δουλειά έχω σ’ αυτό το μέρος εγώ η ΚΑΚΙΑ ΡΑΤΣΙΣΤΡΙΑ, τι να σου πω;;; Όνειρο είναι, βλέπεις, και ΟΛΑ επιτρέπονται! Εν-δυο λοιπόν και πέταξα για το Ισλαμαμπάντ, την πρωτεύουσά του, που το λέει και τ’ όνομά της πόσο πολύ... «πολυπολιτισμική» είναι!!! Όχι... παίζουμε! Τι θες να είναι, σαν εμάς εδώ πέρα τους ΚΑΚΟΥΣ ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ τους Έλληνες που «βασανίζουμε» τους «κακομοίρηδες» τους λαθρομετανάστες;;; Τι έγινε μωρέ; Που σκοτώσανε μέχρι τώρα μερικές εκατοντάδες Συμπατριώτες ΜΑΣ και που βιάσανε μερικές χιλιάδες Ελληνίδες ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ;;; Σιγά τα λάχανα ρε, τρίχες... Μόνο, σσστττ... μην τους «κακομεταχειρίζονται» οι «κακοί οι μπάτσοι» και τους φύγει κανένας... πόντος!!!


    Ισλαμαμπάντ λοιπόν. Πρωτεύουσα του «παγκόσμιου πολυπολιτισμού»! Και εγώ, η 100% Ελληνίδα Εθνικίστρια Χριστιανή, προσγειώθηκα σ’ αυτή την «μαγική» πόλη, με τους... «υπέροχους» ανθρώπους, χμμμ... ανθρωποειδή ήθελα να πω! «Συμπαθέστατα» όλα τους, μες στην βρωμιά που αποπνέουν από κάθε πόρο του σώματός τους, αλλά παρ’ το κι αλλιώς ρε συ! Έτσι είναι πιο... «φυσικά», θα σου ’λεγε η αχώνευτη η ακτιβίστρια του ΣΥΡΙΖΑ! Και πώς με κοιτάζουνε τα πακιστάνια!!! Σαν να ’μαι «εξωγήινο ΟΥΦΟ»!!! Με λευκό-λευκό δερματάκι, με τζιν σορτσάκι, με κοντό μπλουζάκι... Τρέχουνε τα σάλια τους, λες και δεν ξανάδανε τέτοιο πράγμα στον «ένδοξο» βίο τους!
    Και πάω εγώ να κάνω τον σταυρό μου, που πάτησα σε έδαφος... Τι το ’θελα; Με πιάσανε και... με μαλλιοτραβήξανε τόσο που παραλίγο να με λιντσάρουνε!!! Έτρεξα από ’δω, έτρεξα από ’κει, τέλος πάντων, να μην στα πολυλέω, την γλίτωσα... Τα πήρα όμως στο κρανίο και έτσι ΟΞΥΘΥΜΗ και ΑΘΥΡΟΣΤΟΜΗ που ’μαι, τους τα ’«ψαλλα» μια και καλή! Στα Ελληνικά φυσικά... Μα μου κάνανε νόημα να... ΜΗΝ μιλάω στην ΓΛΩΣΣΑ ΜΟΥ, γιατί λέει εκεί πέρα «δεν κάνει» να ακούγονται άλλοι ήχοι εξόν απ’ τα σκυλογαβγίσματά τους!!! Τα παίρνω και πάλι ανάποδα και αποφασίζω να τους την «μπω» για τα καλά: βγάζω έξω ΤΟ ΙΕΡΟΤΕΡΟ ΠΡΑΓΜΑ που υπάρχει, δλδ. την Ελληνική Σημαία!

    Τι το ’θελα; Εκεί είναι που μου την «πέσανε» με ΜΙΣΟΣ!!! Τι «αλλάχ ακμπάρ» και τέτοια παρόμοια δεν άκουσα! Πάνω μου, άντρες (;;;) όλοι τους, να προσπαθούνε να με βιάσουνε και να με σκοτώσουνε!!! Στο μυαλουδάκι μου πέρασε σαν αστραπή η 15χρονη Μυρτώ στην Πάρο!... Βρε ΛΕΣ;;; Προτιμότερος ο ΘΑΝΑΤΟΣ είπα, παρά η κατάληξη μιας ΕΛΛΗΝΙΔΑΣ στα χέρια αυτών των λαθροζώων!!! Αλλά... Να θέλω να τους αποφύγω Μ’ ΟΛΕΣ ΜΟΥ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ και να μην μπορώ! Μάταια όλα λοιπόν... Ώσπου, ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΕΓΙΝΕ! Ξύπνησα! Μες στον κρύο ιδρώτα... Όλα ήτανε ένα όνειρο λοιπόν, είπα... Ένα ΚΑΚΟ ΟΝΕΙΡΟ, ένας ΕΦΙΑΛΤΗΣ! Αλλά κάτι μου ’λεγε μέσα μου, και μένα η διαίσθησή μου δεν με προδίδει ΠΟΤΕ, πως... ΟΛΑ τα παραπάνω θα τα δούμε εμείς οι Ελληνίδες πολύ σύντομα ΜΕΣΑ στην Πατρίδα ΜΑΣ την ίδια! Γιατί αυτά τα ισλαμοπακιστάνια θα τρέξουνε να μας φάνε!!! Και τότε... ΔΕΝ θα ξυπνήσει ΚΑΜΜΙΑ από εμάς και ΚΑΝΕΝΑΣ Έλληνας, γιατί ΔΕΝ θα είναι ένα κακό όνειρο! Θα ’ναι η ΕΦΙΑΛΤΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ...


    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.

    Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

    ΔΙΑΦΟΡΑ

    ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

    Από το Blogger.

    ΣΕΝΑΡΙΑ