Σάββατο 2 Μαρτίου 2013

Ξεκίνησε μαγνητική καταιγίδα στη Γη

Η πρώτη μετά από ενάμιση μήνα ηρεμίας μαγνητική καταιγίδα ξεκίνησε στη Γη: ο δείκτης γεωμαγνητικών διαταραχών έφτασε την τιμή 5 – το ελάχιστο επίπεδο, που θεωρείται καταιγίδα – επιβεβαιώνουν τα στοιχεία του Κέντρου Πρόγνωσης Διαστημικού
Καιρού της Εθνικής Υπηρεσίας Ωκεανολογικών και Ατμοσφαιρικών Ερευνών των ΗΠΑ.
Αιτία της μαγνητικής καταιγίδας είναι το ρεύμα ηλιακού ανέμου, η ταχύτητα του οποίου έφτασε τα 600 χλμ το δευτερόλεπτο.


http://www.newsbomb.gr/prionokordela

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.