Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2013

Δύο υγιέστατα κοριτσάκια έφερε στον κόσμο η έγκυος - τραυματίας της καραμπόλας

Δύο κοριτσάκια έφερε στον κόσμο, στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης, η έγκυος γυναίκα από την Πτολεμαΐδα, που τραυματίστηκε στην διπλή καραμπόλα που έγινε το πρωί της Τρίτης στην Εγνατία οδό.  
Η γυναίκα ήταν στον 8ο μήνα της κύησης και, όπως έγινε γνωστό τόσο η ίδια όσο και τα μωρά είναι καλά στην υγεία τους.



http://enimerosigreece.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.