Κυριακή 28 Οκτωβρίου 2012

Και ο τέως βασιλιάς στον Άγιο Δημήτριο

Vasilias-1-NAI
Ο Κωνσταντίνος βρέθηκε στη Θεσσαλονίκη και επισκέφθηκε τον Ιερό Ναό Αγίου Δημητρίου.
Vasilias Thess-1-NAI
Παραβρέθηκε στη επιμνημόσυνη δέηση για τους προγόνους του, Βασιλείς Κωνσταντίνο και Γεώργιο, οι οποίοι εισήλθαν πανηγυρικά στη Θεσσαλονίκη στις 27 και 28 Οκτωβρίου του 1912.
Vasilias Thess-2-NAI
Ακολούθως μετέβη στο Υπουργείο Μακεδονίας & Θράκης, συνοδευόμενος από τον Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης Άνθιμο, για να επισκεφτεί την έκθεση «κειμήλια απελευθέρωσης 1912- 1913».
Ο Μητροπολίτης Άνθιμος του απένειμε το μετάλλιο της Μητρόπολης Θεσσαλονίκης για την συμπλήρωση 100 ετών από την απελευθέρωση της πόλης. (thestival)



prisonplanet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.