Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2012

Φεύγει και ο "Τιτάνας";


Μετα την ΦΑΓΕ και την COCA-COLA μια ακόμα μεγάλη επιχείρηση ετοιμάζεται να μεταναστεύσει. 

Πρόκειται για τον "ΤΙΤΑΝΑ" η διοίκηση του οποίου προσανατολίζεται να εισαγάγει το σύνολο των μετοχών της εταιρίας στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης.

Στην συνέχεια θα ακολουθήσει και αλλαγή έδρας.
http://www.lykavitos.gr/2012/10/blog-post_3464.html
kourdistoportocali.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.