Κυριακή 28 Οκτωβρίου 2012

Κατάργησαν την κατάθεση στεφάνων στην Αθήνα!

Με ανακοίνωση του κ. Κωνσταντάρα μαθαίνουμε πως δεν πραγματοποιήθηκε η κατάθεση στεφάνου πριν την μαθητική παρέλαση της Αθήνας! Ο ίδιος ο κ. Κωνσταντάρας μάλιστα, φανερά εξοργισμένος δήλωσε πως πρόκειται για φασιστική πρακτική.
Γράφει, λοιπόν, σε μήνυμά του στο Facebook:
Μαθητική Παρέλαση 2012 στην Αθήνα.
Μέχρι την κατάθεση στεφάνων από τα πολιτικά κόμματα κατάργησαν φασιστικά την τελευταία στιγμή. Ντροπή και αίσχος.
image527 Κατάργησαν την κατάθεση στεφάνων στην Αθήνα!
Και συνέχισε:
Ήταν μια φασιστική, μονομερής απόφαση που μάς ανακοινώθηκε 5 λεπτά ΠΡΙΝ από την κατάθεση στον Άγνωστο Στρατιώτη. Καμία δικαιολογία. Στεφάνι εκ μέρους όλων των κομμάτων κατέθεσε ο γραμματέας της Κ.Ο. της Νέας Δημοκρατίας κ. Μπούρας.
image528 Κατάργησαν την κατάθεση στεφάνων στην Αθήνα!
Εκ μέρους δεν μπορεί να υπάρξει σχόλιο. Ο καθένας κρίνεται από τα έργα του και η κυβέρνηση Σαμαρά φαίνεται πως έχει μεγάλη διάθεση να γιγαντώσει το εθνικό κατηγορητήριο εις βάρος της…
Κωνσταντίνος





Πηγή:kostasxan.blogspot.com
troktiko.eu

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.