Κυριακή 12 Αυγούστου 2012

ΕΛΛΑΔΑ..... ''Ο ΟΜΦΑΛΟΣ ΤΗΣ ΓΗΣ''


Ξέρουν πως η Ελλάδα είναι ενεργειακώς το ΄΄ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΓΑΙΑΣ΄΄, ξέρουν ότι οποιαδήποτε αλλαγή στην ανθρωπότητα θα ξεκινήσει από την Ελλάδα, απλούστατα διότι στον ελληνικό χώρο βρίσκονται αγκυροβολημένες οι ισχυρότερες ενέργειες του πλανήτη μας...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.