Κυριακή 25 Δεκεμβρίου 2011

ΒΓΑΖΟΥΝ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΤΗΝ ΕΦΕΔΡΕΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ

Βγάζουν παράνομη την εφεδρεία τα Δικαστήρια της χώρας .Και αναρωτιέται κανείς: Είναι δυνατόν να διαλύεται ένας νόμος του κράτους με επιπτώσεις ευρύτερες στην δημοσιονομική πολιτική μιας χώρας να γινόμαστε παντελώς ρεζίλι και να μην έχει κανένας κερατας σκεφτεί ότι θα έπρεπε νομικά νομοθετικά να το ξαναδούν το θέμα; Τέτοια προχειρότητα;


exofitsio

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.