Τρίτη 24 Μαΐου 2011

Aπάντηση ΥΠΕΞ σε Άγκυρα για την Γενοκτονία των Ποντίων

Σχετικά με την ανακοίνωση του τουρκικού Υπουργείου Εξωτερικών, που αναφέρεται στην γενοκτονία των Ποντίων, ο Εκπρόσωπος του Υπουργείου Εξωτερικών Γρηγόρης Δελαβέκουρας έκανε την ακόλουθη δήλωση:
"Η 19η Μαΐου είναι ημέρα μνήμης. Είναι ημέρα πένθους, χαραγμένη στην ψυχή του Ελληνισμού.
Η ιστορία δεν παραγράφεται, ούτε ξαναγράφεται με ανακοινώσεις.
Τη σεβόμαστε. Αποτελεί σύμβουλο για να οικοδομήσουμε μέλλον ειρήνης".


πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.