Τετάρτη 30 Μαρτίου 2011

Δοκιμάζουμε το νεο Ford Focus

Η σημαντικότερη είδηση για το ολοκαίνουριο Focus τρίτης γενιάς είναι ότι διαθέτει υπερτροφοδοτούμενους βενζινοκινητήρες κινητήρες Ecoboost, χωρητικότητας 1.6 lt και απόδοσης 150 και 182 PS!
Το μοναδικό σημείο υστέρησης του απερχόμενου μοντέλου ήταν ότι διέθετε μόνο ατμοσφαιρικούς κινητήρες μικρής χωρητικότητας. Το νέο Focus πέραν των δυνατών - οικονομικών υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων διαθέτει πλειάδα πλεονεκτημάτων.
Εν αρχή ην η ακαμψία: στο πλαίσιο του νέου Focus χρησιμοποιείται χάλυβας πολύ υψηλής αντοχής που έχει ενισχύσει το αμάξωμα έναντι των στρεβλώσεων κατά 15%. Η διαμόρφωση του εσωτερικού είναι επικεντρωμένη γύρω από τον οδηγό, με την κεντρική κονσόλα να τον αγκαλιάζει.
Οι γνώμες διίστανται όσον αφορά στην αισθητική, προσωπικά όμως μας κέρδισε. Η ποιότητα των υλικών με τα μαλακά πλαστικά, τα άνετα εργονομικά καθίσματα και οι εύχρηστοι μοχλο-διακόπτες δημιουργούν μια ατμόσφαιρα ασυνήθιστα πολυτελή για τον κάτοχο αυτοκινήτου της κατηγορίας. 


Η Ford έχει επενδύσει πολλά στην ενεργητική ασφάλεια. Οπως έχουμε ξαναγράψει, οι τρεις πιο σημαντικές αιτίες ατυχημάτων στον αυτοκινητόδρομο είναι: ακούσια αλλαγή λωρίδας, μη τήρηση αποστάσεων και κόπωση.
Το Lane Keeping Aid σε βοηθά στο τιμόνι να διατηρήσεις τη λωρίδα σου. Το Lane Departure Warning σε προειδοποιεί οπτικά στο ταμπλό αλλά και με κραδασμό στο τιμόνι αν τείνεις να βγεις από τη λωρίδα σου. Λειτουργεί μέσω μιας κάμερας- ραντάρ που βρίσκεται στο εμπρός παρμπρίζ και χρησιμεύει σε πολλές εφαρμογές, όπως στο Traffic Sign Recognition που «διαβάζει» τις πινακίδες ταχύτητας και σου τις προβάλλει στο ταμπλό.
Το Forward Alert Brake Support σε προειδοποιεί οπτικά και ηχητικά όταν μειώνεται επικίνδυνα η απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, ενώ παράλληλα θέτει σε ετοιμότητα το σύστημα πέδησης. Επιπλέον πατάει μόνο του φρένο εφόσον η σύγκρουση είναι πλέον αναπόφευκτη ώστε να μειώσει τη βιαιότητά της.
Το Driver Alert «μελετά» πώς οδηγείς και σε προειδοποιεί να σταματήσεις όταν οι κινήσεις σου αποκαλύπτουν ότι έχεις κουραστεί.

Ο οδηγός στο επίκεντρο!
Στα περίχωρα της Χερέθ οδηγήσαμε το Focus με τον υπετροφοδοτούμενο κινητήρα 1.6 lt, 182 PS. Η γραμμικότητα του κινητήρα, το άριστο τιμόνι, το καλά κλιμακωμένο 6άρι κιβώτιο και η διαθέσιμη ροπή από το ρελαντί βοηθούν τον οδηγό να κινηθεί ταχύτατα και αβίαστα.
Αν αποφασίσεις να πιέσεις, σύμμαχος σου είναι το ακριβές τιμόνι. Τα ηλεκτρονικά που δεν απενεργοποιούνται παρεμβαίνουν διακριτικά όταν πραγματικά χρειάζεται, ώστε να προστατεύσουν τον μέσο οδηγό από τον εαυτό του.
Το Focus των 182 PS είναι γρήγορο αλλά ταυτόχρονα «κρύβει» από τον οδηγό τα χιλιόμετρα και την ένταση του δρόμου. Χωρίς να είναι σπορ αυτοκίνητο, περνά από τις στροφές με ταχύτητες που θα ζήλευε ένα σπορ αυτοκίνητο, δίνοντας στον οδηγό μια μοναδική αίσθηση ασφάλειας. Πριν από λίγα χρόνια δεν μπορούσαμε να φανταστούμε ότι θα ερχόταν η μέρα που ένα αυτοκίνητο της μικρομεσαίας κατηγορίας θα πηγαίνει τόσο καλά.
Στη χώρα μας θα αρχίσει να πωλείται τον Μάιο η 5θυρη έκδοση με διαθέσιμους τέσσερις κινητήρες 1.6 lt: δύο ατμοσφαιρικούς 105-125 PS και δύο EcoBoost με 150-182 PS. Θα ακολουθήσουν μετά το καλοκαίρι η 4θυρη και η SW έκδοση.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.596 cc
Ισχύς: 182 PS / rpm
Ροπή: 27.5 kgm /1.600 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: 6τάχυτο, χειροκίνητο
Τελική ταχύτητα: 222 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 7,9 sec
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 6,0 lt
Εκπομπές CO2: 139 gr/km
Βάρος: 1.333 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.358x1.823x1.484 mm
Χώρος αποσκευών: 277 lt
Τιμή: Δεν ανακοινώθηκε, έρχεται Ελλάδα τον Απρίλιο








ΠΗΓΗ: http://www.protothema.gr/car-and-speed/article/?aid=113984

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι απόψεις των αναρτήσεων δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά με τις δικές μας.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.